Windows 7 dual boot,

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdjeververs

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
hallo,

ik heb windows 7 gedownload, maar nu wil ik hem op mijn 35 gb harde schijfje zetten, en op mijn andere 500gb harde schijf gewoon xp laten staan zoals het nu is.
dan ik kan gewoon met opstarten kieze van welke ik wil opstarten?
ps. die 35 gb harde schijf is al leeg en zit nu in de pc voor back ups. alleen daarvoor nog nooit gebruikt.

mvg Sjoerd

hallo,

ik heb windows 7 gedownload, maar nu wil ik hem op mijn 35 gb harde schijfje zetten, en op mijn andere 500gb harde schijf gewoon xp laten staan zoals het nu is.
dan ik kan gewoon met opstarten kieze van welke ik wil opstarten?
ps. die 35 gb harde schijf is al leeg en zit nu in de pc voor back ups. alleen daarvoor nog nooit gebruikt.

mvg Sjoerd

Als je even rondkijkt op het forum zal je het antwoordzeker wel tegenkomen, want daar zijn al veel topics voor geopend.

Antwoord: Ja.

bedankt, ben hem nu aant installeren, vindt wel dat het installeren zelf snel gaat. maar het klaar maken voor setup en completing setup duurt erg lang.

mvg Sjoerd

ps. ik laat nog even weten of het gelukt is.:cool:

nou f*ck windows 7, ik dan toch maar gerest want het duurder me allemaal erg lang. start de pc openieuw op en blijft hij al hangen bij het moederbord scherm? kan helemaal niets alleen opnieuw opstarten via de knoppen op mijn pc. want moet ik nu doen?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan