• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

delen van werkbladen beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tnerrot

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo,
Het lukt mij niet, graag hulp bij het beveiligen van:
" plan van eisen" werkblad mag de ontvanger van het bestand alleen ja of nee invullen en een eventuele toelichting geven hij mag verder niets aan de indeling van het werkblad kunnen wijzigen, behalve bij invullen van de toelichting eventueel het kader groter wordt.
bij werkblad " prijsmatrix" mag de leverancier alleen de blauwe velden invullen de rest moet afgeschermd zijn. Bij mij lukt het ene of het andere maar nooit alles tegelijk.
wie o wie kan mij helpen?

alvast dank!
tnerrot

Bijlagen

Hallo,
Het lukt mij niet, graag hulp bij het beveiligen van:
" plan van eisen" werkblad mag de ontvanger van het bestand alleen ja of nee invullen en een eventuele toelichting geven hij mag verder niets aan de indeling van het werkblad kunnen wijzigen, behalve bij invullen van de toelichting eventueel het kader groter wordt.
bij werkblad " prijsmatrix" mag de leverancier alleen de blauwe velden invullen de rest moet afgeschermd zijn. Bij mij lukt het ene of het andere maar nooit alles tegelijk.
wie o wie kan mij helpen?

alvast dank!
tnerrot

Hoi,

Ik heb hier een link. Kijk maar even of je hier iets aan hebt. Het gaat over beveiligen van pagina`s.

http://niwo.mnsys.org/faq/voorbeelden/javascriptww.html

Groet,
Reindert

met celeigenschappen en dan het tabblad bescherming kan je met het vinkje bij geblokkeerd aangeven of de cel mag worden overschreven.
Daarna kan je bij extra --> beveiliging --> blad beveiligen een wachtwoord, en wat mensen wel en niet mogen, opgeven zodat alleen de mensen die het wachtwoord weten de cellen kunnen aanpassen.

let er op alles staat in de celeigenschappen al op geblokkeerd.
Selecteer eerst dus alle cellen en haal geblokkeerd weg. Selecteer daarna de cellen die niet overschreven mogen worden en zet ze opgeblokkeerd gevolgd door het invullen van een wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan