Windows xp of windows Vista Gamen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
hallo iedereen

mij vraag is natuurlijk

ik wil namelijk gamen maar wat is het beste om te kiezen windows vista of xp ?:rolleyes:

Die vraag wordt vanzelf door je games beantwoord: wat staat er op de doosjes?

Die vraag wordt vanzelf door je games beantwoord: wat staat er op de doosjes?

haha ik heb zo veel games meestal vista

maar ouwe games weer xp :P

Maar kwa gamer he wat zou jij kiezen xp of vista

daar mee bedoel ik

far cry 2
crysis
cod4
burnout
need for speed

dat soort spellen enz

Ik ben geen gamer, maar als gamers het mij vragen dan zeg ik simpelweg: kijk op de doos van de game.

Vanj jou rijtje draaien er sowieso 3 prima op Vista. Welke need for speed bedoel je? En van burnout weet ik het niet.

Zelf werk ik nu een klein jaar met Vista, nog geen problemen tegengekomen met ganes.

Het is vrij eenvoudig. Speel je games die geen directx 10(.1) (nodig) hebben, dan is xp gewoon sneller beter en gewoon beter. Maar heb je wel direct x 10 ondersteuning en je hardware is snel dan is vista natuurlijk beter omdat je de ondersteuning van direct x 10 hebt.

Het is vrij eenvoudig. Speel je games die geen directx 10(.1) (nodig) hebben, dan is xp gewoon sneller beter en gewoon beter. Maar heb je wel direct x 10 ondersteuning en je hardware is snel dan is vista natuurlijk beter omdat je de ondersteuning van direct x 10 hebt.
Hetgeen neerkomt op: kijk op de doos van de game.

Hier totaal geen problemen met games op Vista. Zowel oude als nieuwe niet. Draai 64BIT Vista Sp1.
Inderdaad zoals Pasja al aangeeft op de doos vind je genoeg info.

tjaa

Hetgeen neerkomt op: kijk op de doos van de game.

hmm de meeste komen wel

uit

zoals

burnour paradise
microsoft flight simolator x
need for speed undercorver
spore
warock
maple
testdrive
beyond good and evil
red alert 3
swat 4
euro truck simolator

ENZ ENZ ....
zoals als je ziet somige direct x 10 en somige direct x 9 ?

Welk besturings system kiezen julie als julie dit zien

Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor vista, zelf game ik niet echt maar voor de oudere spellen die ik al heb gespeeld op men laptop lopen ze perfect :thumb:

vista own

Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor vista, zelf game ik niet echt maar voor de oudere spellen die ik al heb gespeeld op men laptop lopen ze perfect :thumb:

ik denk dat ik voor vista ga dan :thumb:

is wel wat slomer maar jah ik heb het er voor over :thumb:

Ik meen ooit gelezen te hebben dat beyond good and evil niet goed loopt op vista. Wellicht het (her)overwegen waard?

hmmmmmm

Ik meen ooit gelezen te hebben dat beyond good and evil niet goed loopt op vista. Wellicht het (her)overwegen waard?

ik denk dat ik ook mischien wel ...

xp kan gaan blijven gebruiken omdat vista mij persoonlijke mening ik vind het niet zoo lekker lopen me pc/laptop zijn er wel goed voor maar toen ik de beta van windows 7 teste ga ik denk ik xp installeren en dan ... wel w8 op windows 7 dutch uit is en mischien wel een jaartje w8 tot het helemaal stabiel is en dat gewoon alles er op werkt zoals vista:)

Goed idee ?:o

Vista 64Bit SP1 bencht games beter dan XP SP3 daarmee is je vraag beantwoord.
Oudere games miss beter op XP maar als je games als FC2 speelt heb je wel geen bagger PC dus oudere games draai je zowiezo al goed.

Vista 64Bit SP1 bencht games beter dan XP SP3 daarmee is je vraag beantwoord.
Oudere games miss beter op XP maar als je games als FC2 speelt heb je wel geen bagger PC dus oudere games draai je zowiezo al goed.

bedankt ik weet nu genoeg :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan