XP Problemen kan niet meer opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb sinds vandaag ubuntu laten installeren. Bij het opstarten van de pc kun je kiezen tussen ubuntu of het xp besturingssysteem. Maar als ik kies voor de xp, dan krijg ik te lezen kan niet gestart woden door een onherstelbare fout! Ik heb al geprobeerd in een veilige modus op te starten maar dat doet het ook niet. Weet iemand misschien nog een oplossing voor mij voor dat ik naar een pc shop toe ga voor een eventuele reparatie. Hoor graag een antwoord.

Groet,
Reindert

het ligt aan Ubuntu je hebt 2 besturingsystemen maar XP kan Ubuntu niet opstarten omdat Ubuntu eeb ander besturingsysteem is
dus je kan kiezen tussen XP OF UBUNTU

KungFu The fight for Problems

het ligt aan Ubuntu je hebt 2 besturingsystemen maar XP kan Ubuntu niet opstarten omdat Ubuntu eeb ander besturingsysteem is
dus je kan kiezen tussen XP OF UBUNTU

KungFu The fight for Problems

Hoi,

Maar het probleem is dat ik in zijn geheel xp niet meer kan opstarten! Ik weet dat ik bij het opstarten kan kiezen tussen ubuntu en xp. Maar bij het opstarten krijg ik een foutmelding in mijn xp.

Groet,
Reindert

Als jij voor mij een oplossing weet graag. Ik heb al geprobeerd in een veilige modus te starten maar dat werkt ook niet.

Groet,
Reindert

dan moet je ff Ubuntu verwijderen dat brengt virussen en daardoor kan je XP Niet opstarten is allemaal virussen verwijder ubuntu !

KungFu The Fight For Problems

dan moet je ff Ubuntu verwijderen dat brengt virussen en daardoor kan je XP Niet opstarten is allemaal virussen verwijder ubuntu !

KungFu The Fight For Problems

???? Virussen in ubuntu? Ik heb het vanmiddag laten installeren met de mededeling dat ubuntu virus vrij is! Dus volgens jou moet ik ubuntu er af gooien en dan doet mijn xp het weer? Dus na het verwijderen van ubuntu kan ik gewoon weer xp opstarten? Hoor het graag van jou?

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan