Spellen lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo,

Wanneer ik Call of duty speel, loopt hij regelmatig vast, ik moet dan op sluiten klikken en dan op nu beindigen.

Ook battlefield 2, wanneer ik dat speel, is opeens het spel weg en ben ik op het bureaublad. Geen melding van fout ofzo??

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mvg,
Jormen

Zijn alle games legaal? Zijn de drivers goed geïnstaleerd en zijn het de nieuwste? Wat voor besturingssysteem heb je?

Zijn alle games legaal? Zijn de drivers goed geïnstaleerd en zijn het de nieuwste? Wat voor besturingssysteem heb je?

1 games is indd legaal, maar loopt ook vast.
Drivers zijn, neem ik aan, goed geinstalleerd ( door compwinkel gedaan ) en ik heb gister nog gecontoleerd voor updates van driver: NVIDIA 15.26

ik heb windows xp (pc), maar misschien ligt het aan mijn beeldscherm? te oud? te weinig pixels ofzo?;)

1 games is indd legaal, maar loopt ook vast.
Drivers zijn, neem ik aan, goed geinstalleerd ( door compwinkel gedaan ) en ik heb gister nog gecontoleerd voor updates van driver: NVIDIA 15.26

ik heb windows xp (pc), maar misschien ligt het aan mijn beeldscherm? te oud? te weinig pixels ofzo?;)

Aan je scherm zal het niet liggen. Die niets met je pc, die ontvangt alleen maar. Kijk eens met een virus scanner of er iets op staat wat er niet op hoort. Als een spel illegaal is, kan dat natuurlijk ook heel goed aan het spel liggen.

Aan je scherm zal het niet liggen. Die niets met je pc, die ontvangt alleen maar. Kijk eens met een virus scanner of er iets op staat wat er niet op hoort. Als een spel illegaal is, kan dat natuurlijk ook heel goed aan het spel liggen.

Wat bedoel je dan met virus scanner ( ik heb avg ) of er iets staat wat er niet op hoort?

Ik heb 1 spel legaal, en 1 illegaal maar die legale doet het ook niet ( vastlopen )

Wat bedoel je dan met virus scanner ( ik heb avg ) of er iets staat wat er niet op hoort?

Ik heb 1 spel legaal, en 1 illegaal maar die legale doet het ook niet ( vastlopen )

Door avg simpelweg een voledige scan te laten uitvoeren om te kijken of er virussen of andere rotzooi op staat.

Door avg simpelweg een voledige scan te laten uitvoeren om te kijken of er virussen of andere rotzooi op staat.

okey, ik heb hem net gestart.
Hoe lang zou ongeveer zoon volledige scan moeten duren?

Net was ik aan het spelen, en sluit het spel af en zie ik een blauw scherm.
Waarschijnlijk is de pc dan te warm?

Of?.....

okey, ik heb hem net gestart.
Hoe lang zou ongeveer zoon volledige scan moeten duren?

Ik heb gister de scan gedaan en was voltooid, geen virus gevonden maar wel een aantal waarschuwingen ofzo, er staat dan de locatie. Ik weet niet echt wat het betekent, miss kan je hier wat mee: 1 waarschuwing bijvoorbeeld: "Detection name";"Found Tracking cookie.Doubleclick"

Dit is een voorbeeld ik heb er nog 2.
Ik hoop dat je me kan helpen

dat zijn tijdelijke internet cookies die je krijgt bij bepaalde sites... maak je geen zorgen ze zijn schadeloos.

zolang er geen echte virussen zoals trojan horses, worms of andere gare dingen gevonden zijn is het goed.

die bluescreen lijkt mij idd een te warme videokaart.
welke videokaart heb je op dit moment?
welk spel speelde je tijdens de bluescreen?
gebeurde het tijdens het spelen direct of pas na een uurtje ofzo?
heb je het spel op de allerlaagste settings staan?
voelt je videokaart warm aan na het spelen?

dat zijn tijdelijke internet cookies die je krijgt bij bepaalde sites... maak je geen zorgen ze zijn schadeloos.

zolang er geen echte virussen zoals trojan horses, worms of andere gare dingen gevonden zijn is het goed.

die bluescreen lijkt mij idd een te warme videokaart.
welke videokaart heb je op dit moment?
welk spel speelde je tijdens de bluescreen?
gebeurde het tijdens het spelen direct of pas na een uurtje ofzo?
heb je het spel op de allerlaagste settings staan?
voelt je videokaart warm aan na het spelen?

Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GT
Ik speelde Battlefield 2 (demo), en ik kreeg het blauwe scherm precies toen ik op afsluiten van het spel drukte.
Ik heb hem volgens mij wel op 800x600 70 hz staan, en voor de rest?.....
Of mijn videokaart warm is weet ik niet, niet gevoeld.

:thumb:

Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GT
Ik speelde Battlefield 2 (demo), en ik kreeg het blauwe scherm precies toen ik op afsluiten van het spel drukte.
Ik heb hem volgens mij wel op 800x600 70 hz staan, en voor de rest?.....
Of mijn videokaart warm is weet ik niet, niet gevoeld.

:thumb:

GPU Temperature : 42 °C
GPU Fan : 43%

ACPI Thermal Zone : 40 °C
Moederbord Temperatuur : 37 °C
Processor Temperatuur : 17 °C

Intel Core 2 Duo (Core 1) : 38 °C
Intel Core 2 Duo (Core 2) : 33 °C

goed??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug