USB stick muziek importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toshiba93

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Beste,

Ik heb zojuist een nieuwe laptop gekocht maar daarnaast heb ik al een pc , daar had ik al zo'n 300 liedjes opstaan en ik zou die graag van mijn pc naar mijn laptop overzetten.

Dus ik alles kopieren van muziek naar m'n USB stick ,dan duw ik hem in m'n laptop en laat ik de bestanden weergeven,kopieer ik hem naar mijn iTunes afspeellijst.

Dit gaat allemaal goed en wel , maar eens ik mijn USB stick er weer uithaal en ik wil een liedje luisteren speelt hij ze niet meer af omdat hij het bestand niet mer kan vinden ..

Hoe komt dat?

En is er een oplossing voor dat ik niet steeds m'n USB stick hoef in te steken om die muziek te kunnen beluisteren?

Alvast bedankt !:thumb:

Hoi Toshiba93,

Je moet de Mp3-bestanden kopiëren in de verkenner van je USB-stick naar een map op de harde schijf van jouw notebook en dan de bestanden uit de map op de harde schijf importeren in iTunes

Itunes heeft nu alleen een database aangemaakt waarin alleen aangegeven wordt waar iTunes de bestanden kan vinden en die staan nu op de USB-stick, dus als je de USB-stick verwijderd dan ziet iTunes geen bestanden meer en kan daardoor ook niks afspelen.

Succes!

Modag

oke bedankt Modag !

(btw,leuk dat je zoveel mensen wil helpen met hun vragen :D)

Je kan ook bij de voorkeuren instellen dat itunes alles zelf in 1 map zet, als je dan later muziek toevoegd komt het in dezelfde map te staan.

Hoi,

Dat kan idd ook. Maar ik vind dit onhandig, ik wil zelf weten wanneer,hoe en waar ik iets overzet in plaats van dat een programma dit automatisch doet. Maarja, dit is een persoonlijke voorkeur.

Modag

Hoi,

Dat kan idd ook. Maar ik vind dit onhandig, ik wil zelf weten wanneer,hoe en waar ik iets overzet in plaats van dat een programma dit automatisch doet. Maarja, dit is een persoonlijke voorkeur.

Modag

Tja, idd ieder zijn voorkeur, want ik vind het makkelijker als het automatisch gebeurd.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan