Help! ik wil een laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had die van de aldi moeten nemen,
maar die je nu wilt is ook wel goed;)

Deze laptop van Sony is in principe te duur. Voor de door uw gekozen eisen kunt u hoogstwaarschijnlijk een goedkopere laptop aanschaffen die nog genoeg kan presteren.

Ik dit geval raad ik u aan om te denken in de richting van een

Asus laptop
type: G2K-7RO24C

Specs:

Processor: TL 64 2,2 Ghz
Software: Vista Home Premium
Geheugen: 4 GB
Harde Schijf: 250 GB
Video: X2600
Netwerk: WiFi

MyCom.nl

Ligt bij MyCom voor € 699,- te koop. Wellicht is deze goedkoper verkrijgbaar bij Asus zelf op de website, of bij een allround-computer zaak (BCC, Computerland, IT's, Expert.)

Mijn vraag is nog niet opgelost))))))))))))))))))))))

Nu kan ik niet kiezen tussen al die Sony Vaio's)))))))))))) :eek:
En ik wil ook nog eens de witte versie.

Weet misschien iemand of er een winkel is die laptops van Sony verkoopt? :)

Mensen,

Ik heb op deze site: http://www.kapaza.be/detail/17296247/ de laptop Sony Vaio voor een belagelijke prijs gevonden, maar durf niet te kopen. Die verkoper zegt dat het helemaal nieuwe laptop is met 2jr garantie. Ik vroeg waarom de laptop zo goedkoop was, zijn antwoord --> deze komen uit overstocks van laptop's, pc's enz..

Ik vetrouw het niet zo goed, maar van de andere kant is ie lekker goedkoop
:confused:

Zo goedkoop is ie niet hoor.. :confused:
Voor wat je er mee kan is ie echt niet spotgoedkoop..

In welke winkel is ie voor 999 te koop dan? :shocked:
En alsjeblieft, geen u :P Ben ook maar 20 hoor :P

Dan is ie sowieso veel te duur geweest origineel. De hardware die erin zit is niet echt bijzonder, geen € 1000,- waard.. € 800 zou realistischer zijn.
Maar die belg zou ik dan niet vertrouwen, als hij 250 euro lager zit dan de overige winkels..

Dan is ie sowieso veel te duur geweest origineel. De hardware die erin zit is niet echt bijzonder, geen € 1000,- waard.. € 800 zou realistischer zijn.
Maar die belg zou ik dan niet vertrouwen, als hij 250 euro lager zit dan de overige winkels..
Ik kan hem voor 800 bij computerpirates.com kopen, maar dat bedrijf vetrouw ik ook niet!
Wat moet ik doen :(

Maar als ik zo lees wat je schrijft, dan begrijp ik dat jij zo'n laptop niet zou kopen. Waarom eigenlijk? Kun je uitleggen?

Hoi Schoonheid,

Typ eens het typenummer of model van de laptop in google en kijk dan eens naar diensten als vergelijk.nl kieskeurig enz!

Maar dat is niet dezelfde hoor Schoonheid!

De laptop van die winkel in belgie heeft een T6400 processor, en de laptop die ingevoerd is bij kieskeurig heeft een P8600 processor.. :confused:

Types:
Winkel uit belgie: VGN-CS21S/W
Kieskeurig: VGN-CS11S/W

Maar dat is niet dezelfde hoor Schoonheid!

De laptop van die winkel in belgie heeft een T6400 processor, en de laptop die ingevoerd is bij kieskeurig heeft een P8600 processor.. :confused:

Types:
Winkel uit belgie: VGN-CS21S/W
Kieskeurig: VGN-CS11S/W

Wat maakt het eigenlijk uit? :(

Dat is een heel verschil hoor... Een P-processor is doorgaans sneller dan een T-processor.
Als ik het juist heb. (hangt naturllijk er ook nog wat van af)

Dat is een heel verschil hoor... Een P-processor is doorgaans sneller dan een T-processor.
Als ik het juist heb. (hangt naturllijk er ook nog wat van af)

Ja, misschien voor een professioneel maakt het wel wat uit, maar ik ga met deze laptop toch geen geke dingen doen, geen zware programma's enzo.
Dus...

Ja, misschien voor een professioneel maakt het wel wat uit, maar ik ga met deze laptop toch geen geke dingen doen, geen zware programma's enzo.
Dus...

dus wat ik me nu afvraag... waarom een laptop van 800 euro?

Dat is dan gewoon weggegooit geld, koop gewoon eentje van 500 die doen het goed zat.

Ik denk dat je te weinig van computers af weet om te weten wat je in huis haalt voor 800 euro. Een laptop van 800 is veel te goed als ik het zo hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan