Help! ik wil een laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus wat ik me nu afvraag... waarom een laptop van 800 euro?

Ik denk dat je te weinig van computers af weet om te weten wat je in huis haalt voor 800 euro. Een laptop van 800 is veel te goed als ik het zo hoor...

Als ik genoeg verstand van de computers had, had ik nooit hier om hulp gevraagd))))))

Ik wil sosieso een Sony :)

P.S. Geen andere merk heeft een witte versie :love:.....anders zou ik misschien wat goedkopere laptop nemen :confused:

Het gaat dus echt puur om uiterlijk? Prestaties of prijs maakt echt niet uit of wat? Kbedoel dan kan je even goed voor een goedkope sony gaan... Of voor een Apple gaan van €1200 want die is ook wit...

Mwah misschien is 500 euro toch wel weer een beetje te weinig..
Tenzij je een netbook koopt krijg je Vista, en Vista voelt zich van nature al niet helemaal thuis op een laptop..

Wat ie toch wel minimaal moet bevatten:
Minimaal 1,8 GHz processor (liefst 2.0 of meer)
Minimaal 3 GB werkgeheugen
Minimaal 256 MB grafisch geheugen, liefst 512.

En dan niet van Acer, dan koop je alsnog de befaamde kat in de zak.. Betere merken zijn, zoals eerder gezegd, Toshiba, Asus, HP en Sony.

Het gaat dus echt puur om uiterlijk? Prestaties of prijs maakt echt niet uit of wat? Kbedoel dan kan je even goed voor een goedkope sony gaan... Of voor een Apple gaan van €1200 want die is ook wit...

Nee, combinatie van....... ;)

P.S. Ik durf die Mac niet te kopen, ik ben al aan Windows gewend)))))))))) :D

Tenzij je een netbook koopt krijg je Vista, en Vista voelt zich van nature al niet helemaal thuis op een laptop..

En dan niet van Acer, dan koop je alsnog de befaamde kat in de zak.. Betere merken zijn, zoals eerder gezegd, Toshiba, Asus, HP en Sony.

Ik denk dat ik toch die Sony (VGN-CS11S/W) neem. Want ik zit al weken te zoeken op internet naar een leuke laptop, maar kon tot nu toe nog geen eentje vinden die mooier is dan die Sony. Want hij is ook klein, je kan hem zo in je tas stoppen, is best wel snel en natuurlijk is uiterlijk voor mij heel belangrijk, dat is het eerste waar je naar kijkt......en daarna pas de rest. :)

Alleen ik zoek nog een betrouwbare verkoper en een beetje de prijs lager dan 999......)

Ik bedank jullie voor de goeie reacties :thumb:

tja, dat zeg ik koop er een van 500 euro en er zit meer dan dat in!

Kies toch gewoon welke je de mooiste vind... Ze zijn allemaal goed genoeg voor wat jij ermee wilt gaan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan