Goede GamersLaptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sinterflex

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
heey,

ik ben op zoek naar een heel goede laptop, die lang moet meegaan en waar ik vooral kan op gamen, ik zou graag willen dat hij alle games kan draaien (goede video-kaart dus, liefst Nvidea). en een goede processor zodat hij veel tegelijk kan.

budget: 1000-1400 euro

wat raden jullie aan?

Groetjes Sinterflex

Welkom op Helpmij :thumb:

kies bij alternate (www.alternate.nl) eens een leuke laptop, dan geven wij advies om een andere te nemen, of juist die... :)

zorg dat je 1 met een sterke processor, veel werkgeheugen en een zeer goedevidiokaart kiest

Nvidia 8600 / 9600 (middel)
Nvidia 8800 / 9800 (goed)
Nvidia GTX 260 / 280 (extreem)
dus met een 8600 / 9600 of een 8800 / 9800 ben je al een heel eind :)

Minimaal 4 GB RAM
en minimaal een dikke 2,8 GHZ Dual Core

dan kun je behoorlijk gamen..

Succes

Mvg,

al bedankt voor je snelle reactie!

ik heb eens rond gekeken op de site die je me gaf, en heb vooral gekeken wat jij zei, dus naar een goede video kaart + een goede processor (2.8GHz) en vond niet zoveel laptops met 2.8GHz, maar ik kwam op deze uit:

http://www.alternate.nl/html/produc.../-1072864/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Gaming

maar die is dan wel boven mijn budget...

Nog advies?

alvast bedankt voor je hulp.

Greetz Sinterflex

Laptops zijn in principe niet bedoeld om te gamen.
Wil je het dan toch dan kom je inderdaad op de prijzen en types uit die jij hierboven al liet zien.
Een goede game laptop met jou budget zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd.

Laptops zijn in principe niet bedoeld om te gamen.
Wil je het dan toch dan kom je inderdaad op de prijzen en types uit die jij hierboven al liet zien.
Een goede game laptop met jou budget zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd.

Wat een ENORME onzin.. gamen op een laptop kan wel!.. met een budget van 1400 Euro kun je prima een game laptop vinden, het lijkt wel alsof gamen op een laptop hier taboe is..:confused:

Maakt het uit welk merk, en heb je al een OS?

Ik ben op zoek voor je!

Laatst bewerkt:
aah oeeef!

het merk maakt niet uit voor mij.
en het OS windows ben ik gewoon.

bedankt dat je op zoek bent!

Greetz Sinterflex

heey,

wat raden jullie aan?

Een computer, een computer doet het een stuk beter dan een laptop. vooral als je naar prijs prestatie verhoudingen kijkt.
En ga nu niet zeggen: ik wil hem gebruiken voor school (meenemen enzo), koop dan een computer van 1000 euro om te gamen en koop een laptopje van 200 euro voor school.

Een game laptop kopen vind ik persoonlijk gewoon dom om te doen.

het is omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik wil die laptop meenemen naar bijde ouders om daar op te kunnen gamen.

anders zou ik Pc gekocht hebben maar dat zie ik niet zitten...

Dus daarom ben ik op zoek naar een gamerslaptop.

het is omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik wil die laptop meenemen naar bijde ouders om daar op te kunnen gamen.

anders zou ik Pc gekocht hebben maar dat zie ik niet zitten...

Dus daarom ben ik op zoek naar een gamerslaptop.

tja, dit is een lastig probleem...

Ik blijf er wel bij dat een computer toch wel een stuk beter is, maar dat helpt ook niet echt. Ik kijk ff naar wat je allemaal voorstelde enzo...

Ik denk dat de ene die je poste aardig goed is, kan je wel een hoop games goed op spelen. Het is een erg lomp ding moet ik wel zeggen XD ik heb een beeldscherm van 1680x1050 en als jouw beeldscherm ook zo groot is :P

Ik vraag me wel af of je op je normale resolutie kan spelen hiermee... maar daar durf ik niet zoveel over te zeggen...

ik denk dat de door jou gekozen een prima ding is, de alternate laptop, hij is alleen wel heeel erg groot, maar daar kun je mss wel mee leven.:thumb:

ik denk dat de door jou gekozen een prima ding is, de alternate laptop, hij is alleen wel heeel erg groot, maar daar kun je mss wel mee leven.:thumb:

jaah hij is wel groot, maar daar kan ik idd wel mee leven :]

dus jij zou die laptop voorstellen? of toch nog een andere, dat ik keuze kan maken.

Wat een ENORME onzin.. gamen op een laptop kan wel!.. met een budget van 1400 Euro kun je prima een game laptop vinden, het lijkt wel alsof gamen op een laptop hier taboe is..:confused:

Maakt het uit welk merk, en heb je al een OS?

Ik ben op zoek voor je!

Je moet een beetje leren lezen.
Laptops zijn IN PRNCIPE niet om te gamen !! Dat staat als een paal boven water wat niet wil zeggen dat je op een laptop van een behoorlijk budget niet kan gamen.Dat heb ik dus niet gezegd !! Mocht je willen gamen op een laptop dan zit je op een hoger budget dan dat je met een desktop zal hebben ! TS heeft het over een budget van 1000 Euro en daar koop je geen echte GAME laptop voor !! Je hebt het zelf ook al over 1400 Euro !!

Ik kan lezen, ben al 17 jaar een Nederlander, dus begrijpend lezen is er bij mij wel ingestopt.

Als laptops in princiepe niet gemaakt zijn om te gamen, waarom maken ze dan wel GAME-laptops?, om mee te internetten?..

En voor het budget van 1400 euro is er zeker wel een laptop te koop die gemaakt is om te gamen, zie het voorbeeld.

En jij vertelt ons dat ''Een goede game laptop met jou budget zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd. '', terwijl er wel een goeie game-laptop is gevonden..

Maar we moeten (TS) sinterflex helpen!

En ik hoop dat hij nog weet dat die Alternate laptop een goeie keuze is:thumb:

Laatst bewerkt:
hehe, dank je LinkinParkFan,

dus met mijn budget kan ik dan toch wel een goede GamersLaptop kopen?

dat voorbeeld is idd een goede, is wel een beetje duur, maar ja, dat heb ik er dan nog wel voor over.

Heb jij misschien nog handige tips over laptop, hardware bedoeld?

of misschien zelfs nog een andere laptop in gedachten?

alvast bedankt voor je hulp!

dank je.

Euhm, ik vind dit een prima Game-laptop. Ik kan er zelf eigenlijk geen betere vinden, ze lijken namelijk allemaal nog wel op elkaar.

http://www.notebookcheck.nl/NVIDIA-GeForce-9600M-GT.11430.0.html

Hier nog een site over je Grafische kaart in je laptop. Je kunt Crysis wel gaan spelen, alleen wordt het wel op low. En low kun je vergelijken met een spel uit 2003, niet zo heel goed, maar wel speelbaar. COD4 kun je wel op medium spelen, etc.

Crysis: 1024x768, med: 25 fps -> playable (only in low fully playable)
Unreal Tournament 3: 1280x800, Stufe 3/5 -> fully playable
Call of Duty 4: 1024x768, high Details: 50 fps -> fully playable
Supreme Commander (Gameplay, Multiplayer 2vs2): 1024x768, med -> playable
Race Driver Grid: 1024x768, med -> fully playable
Colin Mc Rae Dirt: 1024x768, med Details: 30 fps -> playable
Gothic 3: 1024x768, high Details: 35 fps -> fully playable
Lost Planet: 1024x768, med Details, DX10: 30 fps -> playable

(deze test zijn gedaan met een langzamere processor, maar ze lijken ongeveer wel op die van jou!)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor al je info!

je helpt me een heel pak verder en informeert me heel goed! dank je

De video kaart is wel goed maar niet top dan. Cod4 op medium vind ik wel goed hoor, maar als er dan nog zwaardere spellen uitkomen zal ik deze kunnen spelen met was haperingen waarschijnlijk?

dus zou ik er dan een andere video kaart in steken of eerder niet? en zo laten?

de laptop in de link die ik eerder al had gezet, heeft wel geen Besturingssysteem erop, dat is wel minder + het is een querty toetsenbord... maar voor de rest ziet het er heel goed uit! :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan