Beste Telefoon ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter RTP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RTP

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Heey,,

Ik ben al een tijdje bezig met het internet af te speuren naar
een goede telefoon voor een goede prijs. (abbonement).
Hebben jullie misschien een (recente) telefoon gezien die
veel opties etc. heeft, maar ook betaalbaar is ?? Zelf zat ik
te denken aan de volgende telefoons:

Samsung Pixon [Deze was wel mijn eerste keuze]
samsungpixon_gsm.jpg

LG ArenA
lgarena_gsm_small.jpg

Samsung Omnia
i900_gsm_small.jpg

Samsung UltraTouch
Samsung_S8300_Ultratouch_zwartrood_front2_112x152.png

LG Renoir
LG_KC910_Renoir_Black_112x225_front.png

Het hoeft niet perse een TOUCH te zijn, maar het liefst wel. Dus ik zou graag
willen weten wat nou de beste telefoon is, niet alleen de specificaties maar ook
gebruiksvriendelijkheid, aanraakvriendelijkheid [Ook een goede camera is leuk, want
op vakantie wil ik wel graag van die snapshot momenten kunnen vastleggen op een
goede kwaliteit].

Groeten,
RTP

Zelfde vraag wilde ik posten :D
Scheelt mij weer werk ;)

Zelf heb ik heel veel jaren, verschillende nokia`s gehad.
Vond ik erg gebruiksvriendelijk, en kon je veel eigen woorden toevoegen aan T9 woordenboek met smsen.
Nu heb ik 2 jaar Samsung G600 (meende ik)
En ben over deze samsung ook erg tevreden, alleen slaat ie slechts enkele woorden op in T9 woordenboek, en die bewaart die dan ook niet lang verder.

Dus iemand een aanrader?

Ok, ik wil wel graag een touch.. Een maat heeft de LG Arena en die bevalt hem prima.. heb er zelf ook mee "Gespeeld"
om het zo maar te noemen en hij beviel mij ook wel. De 3D interface werkt goed en je kunt ook widgets toevoegen aan je basisscherm.
Muziek is luid genoeg en het draaien van het scherm werkt ook prima. Zeker wel een aanrader, maar ik denk dat ik ga wachten tot er weer iets nieuws uitkomt.
(Misschien wel van LG met zelfde - of verbeterde - interface van de Arena, maar dan met betere camera.)

Zeker wel een aanrader, maar ik denk dat ik ga wachten tot er weer iets nieuws uitkomt.
(Misschien wel van LG met zelfde - of verbeterde - interface van de Arena, maar dan met betere camera.)

ff off-topic:
als je een nieuwe lg wilt , met dezelfde interface als de arena maar een betere camera..
dan is de lg viewty II het helemaal voor jou, want die doet precies aan bovengenoemde eisen.
http://http://www.phonearena.com/htmls/LG-Viewty-II-is-on-the-way-article-a_4793.html

on topic: ik ben ook op zoek naar een nieuw telefoon, ik zat te denken aan een nokia 5800 die vind ik echt wel mooi, maar ik vind hem i.c.m. een abo nog wel veel te duur (ong. 500 euro)
welk mobieltje ik neem weet ik nog niet

@Cies: Bedankt, heb de LG Viewty II aangeschaft en ben er helemaal blij mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan