2 foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
toen ik vandaag mijn pc aanzette kreeg ikde volgende meldingen

Microsoft Windows werkt niet meer u kunt online naar een oplossing zoeken
als u weer online bent

en
Component mswinsck.ocx or on of its dependencies not correctly registerd a file is missing
or invalid

daarbij ook nog deze melding

is gesloten
Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft gesloten om uw computer beter te beveiligen klik hier voor meer info

bij een van de meldingen zat dit rapport bij

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: services.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.1356
Tijdstempel van toepassing: 49fdf6aa
Naam van foutmodule: StackHash_ad63
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingsmarge: 00207cc0
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsgegevens: 00000008
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: ad63
Aanvullende informatie 2: 42973de90c7e8f366b1f25dd7ead613a
Aanvullende informatie 3: de8d
Aanvullende informatie 4: a1053074ea23d7962865244713ce6da5

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

wat moet en kan ik doen om dit weer te fixen
ik gebruik Vista Premium

Zonder direct dé oplossing te hebben: heb je recentelijk IE8 geïnstalleerd?

Ik ga je niet vermoeien met mijn door IE8 veroorzaakt probleem, maar vertel alleen het middenstuk en de afloop.
Na IE8 installatie wilde een applicatie niet meer starten, althans hij startte wel maar werd in dezelfde seconde weer afgesloten. Boodschap van Windows : DEP heeft dit programma gesloten om schade etc. etc.

Ik ben gaan zoeken naar DEP en vond een truukje om het uit te schakelen. Sindsdien werkte mijn hele Explorer niet meer (kon niet meer starten)

Teneinde raad maar de externe harddisk gepakt en Windows teruggezet. Ik heb Vista Ultimate en ben (gelukkig) zo handig geweest om mijn systeem te mirroren en wekelijks die backup te onderhouden. Een uurtje later was ik weer online (inclusief IE7). Ik wacht nu dus even met een hernieuwde IE8 installatie totdat de fabrikant van mijn applicatie (Yahoo) op zijn site zegt dat het gereed is voor IE8.

Ik heb niet eens gekeken of IE8 te uninstallen was, ik had er genoeg van.

Mogelijke oplossing:
Veilige modus : check in software of IE8 te verwijderen is, mogelijk kan dit en ben je hopelijk van je probleem af.

Dep : Klik

Laatst bewerkt:
Ik ga je niet vermoeien met mijn door IE8 veroorzaakt probleem, maar vertel alleen het middenstuk en de afloop.
Na IE8 installatie wilde een applicatie niet meer starten, althans hij startte wel maar werd in dezelfde seconde weer afgesloten. Boodschap van Windows : DEP heeft dit programma gesloten om schade etc. etc.

Ik ben gaan zoeken naar DEP en vond een truukje om het uit te schakelen. Sindsdien werkte mijn hele Explorer niet meer (kon niet meer starten)

Teneinde raad maar de externe harddisk gepakt en Windows teruggezet. Ik heb Vista Ultimate en ben (gelukkig) zo handig geweest om mijn systeem te mirroren en wekelijks die backup te onderhouden. Een uurtje later was ik weer online (inclusief IE7). Ik wacht nu dus even met een hernieuwde IE8 installatie totdat de fabrikant van mijn applicatie (Yahoo) op zijn site zegt dat het gereed is voor IE8.

Ik heb niet eens gekeken of IE8 te uninstallen was, ik had er genoeg van.

Mogelijke oplossing:
Veilige modus : check in software of IE8 te verwijderen is, mogelijk kan dit en ben hopelijk ben je van je probleem af.

Dep : Klik

ik heb ook wat gesnuffelt op internet en dit gevonden om IE 8 te verwijderen

WINDOWS FIX IT
http://support.microsoft.com/gp/cp_fixit_main/nl#tab2

komt deze vraag weer eens kan je hier naar toe verwijzen
nu even kijken of het ook echt werkt
en nog bedankt

PS
als het gelukt is laat ik het nog even weten

ik heb het volgende gedaan
Stappen voor Windows Vista of voor Windows Server 2008
Volg de volgende stappen om Internet Explorer 8 te verwijderen:
1. Sluit alle programma's met uitzondering van Windows.
2. Klik op Start, typ Appwiz.cpl in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
3. Klik in het deelvenster Taken op Geïnstalleerde updates weergeven.
Dubbelklik in de lijst met geïnstalleerde updates op Windows Internet Explorer 8.

ben nu van IE8 af er staat nu IE7
maar de foutmeldingen bleven. heb toen het volgende gedaan

DEP-instellingen wijzigen

Preventie van gegevensuitvoering ofwel DEP (Data Execution Prevention) is een beveiligingsfunctie die schade van virussen en andere beveiligingsrisico's helpt voorkomen door te controleren of uw programma's op veilige manier gebruik maken van het systeemgeheugen.

Als u besluit alle programma's te beveiligen, kunt u DEP nog steeds uitschakelen voor afzonderlijke programma's. Als u vermoedt dat een programma niet goed werkt wanneer DEP is ingeschakeld, controleert u bij de uitgever van de software of er een update of een DEP-compatibele versie van het programma beschikbaar is voordat u DEP-instellingen wijzigt.

Klik hier om Systeem te openen.

Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik onder Prestaties op Instellingen.

Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde.

DEP uitschakelen voor een afzonderlijk programma
Zorg dat het selectievakje van het programma waarvoor u DEP wilt inschakelen, ingeschakeld is en klik op OK.

Als het programma niet in de lijst voorkomt, klikt u op Toevoegen. Blader naar de map Program Files, zoek het uitvoerbare bestand voor het programma (te herkennen aan de bestandsextensie .EXE) en klik op Openen.

DEP inschakelen voor een afzonderlijk programma
Zorg dat het selectievakje van het programma waarvoor u DEP wilt uitschakelen, uitgeschakeld is en klik op OK.

als ik nu opnieuw opstart krijg ik die DEP waarschuwing niet meer enkel nog deze (en hoe kom ik hier van af)
................................................................................................
Component mswinsck.ocx or on of its dependencies not correctly registerd a file is missing
or invalid
.............................................................................................

Laatst bewerkt:
Ik heb het e.e.a. gevonden al moet ik erbij zeggen dat ik niet eens weet waarover het gaat / waartoe de file dient.

De linkjes die ik hieronder plaats zijn dan ook 100% door Googlen gevonden, zonder dat ik zelfs maar weet wat er gaar gebeuren.

Link 1 (kijk bij alternativee wijze) Klik

Link 2 : Klik

Link 3 : Klik

Nogmaals, ik weet dit keer bij het beantwoorden van je vraag echt niet waarover de door mij geplaatste antwoorden gaan. Backup het register voordat je gaat rommelen, of probeer geen van de oplossingen uit de linkjes.
Ik wil geen gecrashte pc op mijn naam hebben................!

Ik heb het e.e.a. gevonden al moet ik erbij zeggen dat ik niet eens weet waarover het gaat / waartoe de file dient.

De linkjes die ik hieronder plaats zijn dan ook 100% door Googlen gevonden, zonder dat ik zelfs maar weet wat er gaar gebeuren.

Link 1 (kijk bij alternativee wijze) Klik

Link 2 : Klik

Link 3 : Klik

Nogmaals, ik weet dit keer bij het beantwoorden van je vraag echt niet waarover de door mij geplaatste antwoorden gaan. Backup het register voordat je gaat rommelen, of probeer geen van de oplossingen uit de linkjes.
Ik wil geen gecrashte pc op mijn naam hebben................!

heb de eerste geprobeerd nu werkt Windows register service niet meer

ga het anders aanpakken herinstaleren ben ik meteen van al dat gezeur af..

en ik heb tijd genoeg dus
in ieder geval bedankt voor de hulp/advies :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan