afspeellijst met mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

luffelen

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Er doet zich nu een raar iets voor als ik en lijst laad in de mediaplayer (mp3)
gedownload met shareaza ,stopt de player na 5 nummers en komt er een waarschuwing van microsoft dat muziek zonder licentie verboden is.
microsoft bied me een licensie aan ze verplichten me dat ,en ze hebben zelfs het recht om mijn player uit te schakelen.
Wat moet ik hier mee enhoe kom ik hier van af!!!!!!!!!!!
k

Eerlijk gezegd is je vraag nogal vaag...
Bedoel je dat je een afspeellijst van shareaza hebt gedownload, en microsoft zegt dat het illegaal is en je moet betalen? Dat klinkt mij eerder als rotzooi van shareaza in de oren die je willen oplichten. Ik raad je persoonlijk aan die hele lijst te deleten, en zelf de lijst samen te stellen.

Als je iets anders bedoeld zal je toch wat duidelijker moeten zijn.

afspeellijst in mediaplayer

Eerlijk gezegd is je vraag nogal vaag...
Bedoel je dat je een afspeellijst van shareaza hebt gedownload, en microsoft zegt dat het illegaal is en je moet betalen? Dat klinkt mij eerder als rotzooi van shareaza in de oren die je willen oplichten. Ik raad je persoonlijk aan die hele lijst te deleten, en zelf de lijst samen te stellen.

Als je iets anders bedoeld zal je toch wat duidelijker moeten zijn.

de mp3 files heb ik al jaren hoor en is vooral jaren 60 en 70 muziek
dus niks illegaals en deze hebben altijd afgespeeld vermoedelijk heeft het met een herinstallatie van xp te maken en de nieuwste versie van de mediaplayer (11 geloof ik) en de nieuweste codecs die de player vroeg
dus het is geen afspeellijst van shareaza maar de mp3 zijn wel daar gedownload in de loop der jaren

Ik heb zelf WMP 11 ook en heb er geen last van. Wat ik wel heb gedaan, is meteen in het begin toen hij vroeg om online naar rechten te zoeken dat aanzetten. Ik weet niet of dat helpt in dit geval maar je zou het kunnen proberen... Ik heb zelf nergens last van, niet met de nieuwe songs nog met de oude.

Oh... en ook al heb je ze in 1960 gedownload, nog steeds is het illegaal hor:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan