Humax iHDR 5050c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hier ben ik met oplossing om vanaf de USB-stick de afbeeldingen te bekijken.

De USB-stick moet FAT32 of EXT3 als partitie hebben. Voor afbeeldingen te bekijken is FAT32 genoeg.

Maar als je opgenomen bestanden wilt kopiëren naar de USB-stick moet het eem EXT3 partitie hebben, dit hangt natuurlijk ook er van af of de USB-stick wel groot genoeg is om opnames over te zetten. Als de USB stick 2 GB og lager heeft dan kun je gewoon gebruik blijven maken van FAT32.

Om afbeeldingen te bekijken kun je het volgende doen:

1. Stop de USB-stick in de USB-poort van Humax;
  2. Druk op de afstandbediening op Media;
  3. Selecteer Foto door op het "blauwe" knopje te drukken;
  4. Druk dan op het "Rode" knopje om de bron te wijzigen;
  5. Selecteer dan USB;

Als het goed is kun je dan de foto's bekijken door een foto te selecteren.
Met de pijltjestoetsen kun je dan door de foto's bladeren.

Modag

Hoi,

De opgenomen uitzendingen die in de videomap komen te staan kun je van de Humax naar de Pc kopiëren, de opgenomen uitzendingen die dan op je pc staan zou je dan weer terug kunnen kopiëren naar de Humax. Er kunnen geen andere videobestanden naar de Humax gekopieerd worden.

In de muziekmap kun je alleen MP3 bestanden plaatsen.

En in Picture-map kun je alleen JPG bestanden plaatsen.

Modag

Gaat goed zo, ik heb nu ook mappen met foto's naar de Humax gecopieerd (moeten wel mappen zijn lijkt het, direct foto's ging niet).

Als teletekst staat ingeschakeld kan je met menu een keuze maken, ik heb voor de middelste gekozen. Wat ik nu wil is dat deze gekozen pagina direct kan worden opgeroepen. Het lukt tot zoverre dat ik boven in het scherm het pagina nummer zie maar ik weet niet hoe ik deze moet openen?

Hoi,

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Als je op een teletekstpagina zit en je drukt op dat middelste knopje dan verdwijnt de teletekst en na een tijdje ook dat balkje met de knopjes. Je ziet dan hetgene wat nu op televisie is met het verschil dat je linksboven het teletekstnummer ziet. Om weer terug te keren naar teletekst druk je op Menu en dan weer het middelste knopje selecteren als dit niet al geselecteerd is en dan druk op OK.

Modag

Een beetje ingewikkeld maar het werkt, en weer bedankt.

Nu de aller aller laatste vraag, ik heb de vakantiefoto's kunnen overzetten naar de Humax, Kan ik hier ook geluid bij krijgen "Muziek aan" staat ingeschakeld. (anders is het toch nog een saaie bedoening).

Een beetje ingewikkeld maar het werkt, en weer bedankt.

Nu de aller aller laatste vraag, ik heb de vakantiefoto's kunnen overzetten naar de Humax, Kan ik hier ook geluid bij krijgen "Muziek aan" staat ingeschakeld. (anders is het toch nog een saaie bedoening).

Helemaal voor elkaar, een aantal .mp3 files naar de map muziek gekopieerd en nu worden deze gespeeld gelijk met de dia-presentatie.

EINDE

Hallo,

mijn ouders hebben net dit weekend het apparaat aangeschaft.
Hij doet het prima volgens mij, maar het apparaat reageert niet op de afstandsbediening bij het installeren etc. Dus bij het zenderzoeken kunnen wij geen goede frequentie invullen omdat hij niet reageert. Het lampje gloeit wel rood in de afstandsbediening als je op 1 van de knoppen drukt, dus het ligt niet aan de batterij.

Enig idee waar het probleem zit?

alvast bedankt, groetjes.

.tac

Ik heb de Humax 5050c nu op het netwerk aangesloten, maar wanneer ik een map van een programma wat ik heb opgenomen wil bekijken, zie ik dat het een .tac bestand is, kan ik dit converteren naar een afspeelbaar bestand, of eventueel op een dvd branden, zodat ik het in een normale speler kan afspelen

Humax 5050c

Ik heb de reacties van Modag gezien op dit forum over de Humax 5050 c
alles ingevoerd incl. IP adres. Als ik dan contact zoek met mijn computer krijgt hij geen verbinding. na probleemoplossen krijg ik de medling "computer correct geconfigureerd maar het apparaat reageert niet".
wat kan ik daaraan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan