zwart scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

cageman

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Bij het opstarten is het scherm helemaal zwart en dat verandert meestal ook niet. na lang proberen het scherm aan en uit te zetten en computer opnieuw opstarten wil hij het nog wel eens gaan doen. Dan blijft hij ook gewoon aan en gaat het verder allemaal perfect. ik heb ook al gekeken of het aan de computer kon liggen, maar met een ander beeldscherm gaat het gelijk goed. enig idee wat er aan de hand is?

probeer het beeldscherm is met een andere computer, en als hij het dan nog steeds zo slecht doet, probeer dan eens andere kabels op je beeldscherm.

als hij het dan doet ligt het aan de kabels van je beeldscherm, doet hij het dan nog niet ...

tja, dan ken je je beeldscherm wel weggooien

maar wel meerdere keren proberen hea, omdat jij zegt dat hij het soms wel doet,

stel al doet hij het toevallig in een keer...

probeer het beeldscherm is met een andere computer, en als hij het dan nog steeds zo slecht doet, probeer dan eens andere kabels op je beeldscherm.

als hij het dan doet ligt het aan de kabels van je beeldscherm, doet hij het dan nog niet ...

tja, dan ken je je beeldscherm wel weggooien

dan blijft er waarschijnlijk nog maar 1 optie over en dat is weggooien, ik had namelijk dat andere beeldscherm aangesloten op dezelfde kabels als het kapotte scherm.
ben nu al een hele tijd aan het proberen , maar nu wil hij helemaal niet meer..
wacht toch nog even af of er iets gedaan kan worden. bedankt voor je snelle reactie

Je beeldscherm is waarschijnlijk stuk voor een deel. Ik had dat zelfde probleem, en ik kon me scherm zo weg gooien.

Je beeldscherm is waarschijnlijk stuk voor een deel. Ik had dat zelfde probleem, en ik kon me scherm zo weg gooien.

ja kapot is hij zeker maar had dus garantie ;)

volgens iemand die ik belde was de backlight waarschijnlijk kapot, maar nu hopen dat we wat kunnen doen.

ja ups heeft het scherm al opgehaald :)

ze zeiden dat het 2 weken ging duren dus wacht af.

vandaag teruggekregen :) beeldscherm werkt weer.

voor andere mensen met hetzelfde probleem.. bij mij is de voeding vervangen.

bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan