NDSI: Spellen met R4 kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

illonaaa

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
mijn probleem;
gister heb ik de nieuwste dsi gekocht, ik heb zelf geen orginele spellen alleen een R4 (?)card '( zo'n card waar je spelletjes op donwload ) ik hoorde van iedereen dat je met die spel card gewoon op de dsi kon spelen dus ging ik daar ook van uit.
Blijkbaar is dit niet het geval, iig kan ik er niet op spelen want de dsi geeft aan dat er geen spel in de gamesluiting zit.
Weet iemand of ik misschien ergens software kan downloaden waardoor ik nog wel op mijn R4 card kan spelen op de dsi?
En als dat niet mogelijk is weet iemand dan waar ik een spelkaartje kan kopen en kan gebruiken net als de R4 op de ds lite. En kan ik dan dezelfde spellen er op downloaden zoals ik bij de R4 card deed?

moet je een r4i hebben

je kunt de firmware van de r4i de opzetten (maar geeft je weinig kans)

hier firmware voor dsi klikk

okee
ik heb al van een ander forum te horen gekregen dat ik een R4i kaartje moet kopen, maar kan ik dan de gewone sites gebruiken die ik eerst ook voor de r4 card gebruikte? en kan ik dan dezelfde spelletjes er op downloaden of moet ik daar weer een andere site voor hebben met andere bestandjes ofso?
en heeft iemand een site waar ik dat veilig kan downloaden & die card kan kopen?

Ik weet dat je voor een DSi een DSTTi kaart nodig hebt omdat een DSTT niet werkt. Dat zal met een R4i niet anders zijn... Ben bang dat het je niet gaat lukken met je R4

R4 kaart werkt niet op NDSi

mijn probleem;
gister heb ik de nieuwste dsi gekocht, ik heb zelf geen orginele spellen alleen een R4 (?)card '( zo'n card waar je spelletjes op donwload ) ik hoorde van iedereen dat je met die spel card gewoon op de dsi kon spelen dus ging ik daar ook van uit.
Blijkbaar is dit niet het geval, iig kan ik er niet op spelen want de dsi geeft aan dat er geen spel in de gamesluiting zit.
Weet iemand of ik misschien ergens software kan downloaden waardoor ik nog wel op mijn R4 card kan spelen op de dsi?
En als dat niet mogelijk is weet iemand dan waar ik een spelkaartje kan kopen en kan gebruiken net als de R4 op de ds lite. En kan ik dan dezelfde spellen er op downloaden zoals ik bij de R4 card deed?

Hoi Ilona;
De "normale R4 kaart, werkt niet op de NDSi .
Voor de nieuwste Nintendo zijn er de speciale "I kaartjes ".
Je kunt op *KNIP* bv. de DSTTi met bijbehorende software vinden.:thumb:

let wel :
*KNIP* biedt de flashkaarten aan voor de standaard toepassingen
videobrowser, fotobrowser, e-book reader, audio player en voor alle pda functionaliteiten.
Wij ondersteunen en steunen illegale praktijken zoals het copieren van NDS-ROMS niet.

Het gebruik van flashkaarten voor doeleinden die in strijd zijn met
Nederlandse wetgeving raden wij af en moedigen wij niet aan. :o

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
@lievergoedkoper,

Stoppen met reclame maken. Link verwijderd.

ik heb al een goede betrouwbare site gevonden waar ik de R4i ga downloaden, maar kan ik dan gewoon de zelfde spelsite gebruiken die ik eerst voor de R4 gebruikte? en dat die spelletjes het dan ook doen.

weet je dat zeker?
want voor de ds lite had ik ook een R4
dus ik ben daar wel vertrouwend mee zeg maar
dus volgens jou is die acecard ding dus beter?

Ja, want de R4i is niet door de orginele makers gemaakt, en mag dus zomaar je DS kapotmaken, zonder dat jij hun aansprankelijk kan stellen.

Hoi Ilona;
De "normale R4 kaart, werkt niet op de NDSi .
Voor de nieuwste Nintendo zijn er de speciale "I kaartjes ".
Je kunt op *KNIP* bv. de DSTTi met bijbehorende software vinden.:thumb:

let wel :
*KNIP* biedt de flashkaarten aan voor de standaard toepassingen
videobrowser, fotobrowser, e-book reader, audio player en voor alle pda functionaliteiten.
Wij ondersteunen en steunen illegale praktijken zoals het copieren van NDS-ROMS niet.

Het gebruik van flashkaarten voor doeleinden die in strijd zijn met
Nederlandse wetgeving raden wij af en moedigen wij niet aan. :o

groetjes

Als het niet mag worden vermeld op de site. Stuur het dan ff naar mn mail als je wilt? :o Heb het zelfde problem als ilona.. (hoe stuur ik een privebericht naar jou met mn mail erin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan