Help! Mijn Laptop kan geen geluidshardware vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchpol16

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Hallo,

Na het opnieuw instaleren van Windows XP zat ik alle drivers opnieuw te installeren en nu zit ik vast bij de driver van mijn geluidskaart (waar van ik de naam niet meer van weet) maar als ik de driver van de site van mijn laptop fabrikant download komt er tijdens de installatie een foutmelding: Kan geen audioapparaat vinden. Terwijl ik op me laptop ingebouwde speakers heb, erg raar dus allemaal. Het gaat om Fujitsu SIEMENS AMILO Pro V3515, ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet...

Hoi

Ben je eerst begonnen met het instaleren van de chipsetdrivers?
En na een herstart van de klaptop dan pas al de andere drivers??

Hallo,

Na het opnieuw instaleren van Windows XP zat ik alle drivers opnieuw te installeren en nu zit ik vast bij de driver van mijn geluidskaart (waar van ik de naam niet meer van weet) maar als ik de driver van de site van mijn laptop fabrikant download komt er tijdens de installatie een foutmelding: Kan geen audioapparaat vinden. Terwijl ik op me laptop ingebouwde speakers heb, erg raar dus allemaal. Het gaat om Fujitsu SIEMENS AMILO Pro V3515, ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet...

Ik denk dat je hier boven genoeg informatie hebt! http://nl.ts.fujitsu.com/support/downloads.html

Laatst bewerkt:
ja klopt sorry

zie idd maar 1 audiodriver.
In je bios is ook niks te vinden over conexant audio?

Ik vind helemaal vaag waarom je die melding krijgt
Je kijkt toch wel bij xp he!!??:D

of dat je kijkt bij de drivers van xp en niet van vista(maar dat zal toch wel?)
Ik raak een beetje uit me oplossingen heen om eerlijk te zijn.

Geluid heeft voorheen wel gedaan toch?

of dat je kijkt bij de drivers van xp en niet van vista(maar dat zal toch wel?) ja ik kijk onder XP
Ik raak een beetje uit me oplossingen heen om eerlijk te zijn.

Geluid heeft voorheen wel gedaan toch?

Voor de installatie van XP wel..

Hoi,

Wat staat er bij apparaat beheer? Staan hier uitroeptekens of iets dergelijks?
Staat er uberhoudt wel iets als multimedia,geluid?

Je audiodriver is gewoon geinstalleerd! Het lijkt er toch op dat je je chipset driver niet goed hebt geinstalleerd! Aangezien er vraagtekens staan biji pci.... Wat zeg jij Frankwannet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan