GTA 4 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

delkash

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Hallo,beste gamers ik heb een vraag.
ik wil Gta 4 voor me pc halen maar heb een vraagje:
voor gta 4 heb je RAM geheugen: 1GB nodig
Maar ik heb 766 RAM geheugen
kan ik dan wel spelen

GTA IV is een zwaar spel, dus ik denk het niet. Het hangt niet alleen van je geheugen af, maar ook de rest van je systeem.

ik kan ook gta san andreas spelen zal wel proberen of anders breng ik het wel terug

Ik zou zeggen, voor je geld weggooit, test het hier: www.canirunit.com.

Vaak mag je namelijk een game wel ruilen, maar aleen voor iets anders uit de winkel.

GTA San Andreas heeft andere eisen dan GTA IV, maar laat je systeem eens testen op de link van Lita112.

Wat is dit Goed Of Niet Goed?
attachment.php

?????

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    79,5 KB · Weergaven: 33
Allereerst valt mij ook hier je ram weer op. En je draait wel Vista? Vista heeft ook om lekker te draaien al een minimum van 1 gig aan ram nodig.

Verder voldoet ook je processor niet, dat in combinatie met GTA4 en Vista gaat niet of niet lekker werken. Je kan het proberen, maar het gaat je zwaar tegenvallen of gewoon totaal niet werken.

En dan nog je videokaart, ook niet voldoende. En nog onboard ook.

Spel lekker in de winkel laten liggen.

Laatst bewerkt:
oke dankjewel voor de uitleg ik moet er niet aan denken wat er zou kunnen geburen :shocked: haha
ik zoek wel een andere spel :thumb:

Bedankdaarbij wel, dat de uitslag bij de meeste nieuwe games hetzelfde zal zijn als bij GTA4! Nieuwere spellen stellen zware eisen en daar voldoet jou pc, met Vista, te weinig ram en een onboard videokaart, gewoonweg niet aan.

Test het voor je een spel koopt gewoon bij de site die ik je gaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan