Geforce 9600GT niet compatible met hardware !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeLMeN

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Sinds gisteren heb ik een nieuwe videokaart gekocht Geforce 9600GT 512MB GDDR3 PCI-E.Toen heb ik die in mijn pc geplukt en die deed het natuurlijk niet maar toen heb ik die opgestart de fan begon er wel te draaien en toen ben ik begonnen dus met drivers te installeren met bijgeleverde cd.Tijdens de installatie onstond er een fout dat mijn hardware niet compatible is met deze videokaart en vandaar is de vraag hoe kan ik dat verhelpen om dat wel te laten werken ?

hier is de link tot mijn specs(staan midden op de pagina) http://www.ciao-shopping.nl/HP_Pavilion_A760_nl__362811

vanuit deze lijstje heb ik processor vervangen tot Pentium 3.2 Ghz harde schijf tot 250 GB , RAM tot 2.5 Gig en voeding die helaas kapot ging naar 350 W.

Iemand een suggestie wat kan ik doen om dat te verhelpen ?

Drivers van de oude kaart verwijdert?

Alle voedingskabels goed aangesloten?

Welk merk voeding is het?

de kaart alleen verbruikt ca 100 watt bij maximaal vermogen.

je processor verbruikt bij max vermogen ook ongeveer 100 watt.

dan blijft er nog maar 150 watt over voor de rest van je systeem dat is niet echt veel. met een voeding van slecht merk moet je dus uitkijken.

je processor vormt wel een bottleneck effect dwz dat je videokaart en andere hardware niet maximaal kan presteren omdat ze zich verlagen naar het niveau van je processor.

wat is precies je doel wat je wilt bereiken met die kaart?

Laatst bewerkt:
.

8600/8800 GT - 9600/9800 GT en de GTS en GTX allemaal minimaal 450W:thumb:

350W is wel genoeg. Maar het ligt eraan hoeveel de +12V-lijn doet.
Als dat rond de 25A ligt, dan is het prima. Veel minder, dan ga ik twijfelen of het wel geneog is.

Wat meer een probleem is:
Ik denk dat je vergeten bent om je oude drivers te deinstalleren.
Hierdoor krijg je dus een conflict.

dus als ik nu een 450-500W voeding koop met een 12V line moet het wel lukken ? :)

Eerst alleen die drivers doen.

Gewoon drivers deinstalleren. Opnieuw opstarten en de nieuwe drivers installeren.
Dan moet ie het doen.

Voeding is krap maar ik denk dat je die niet hoeft te vervangen. Heeft in elk geval niets met de foutmelding te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan