PC Drivers Nodig Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo allemaal

Kan iemand mij helpen met de drivers van mij pc want ik wil graag vista er op zetten

MVG Gidion

Om wat voor systeem gaat het?
Al gekeken op de website van de fabrikant??

Even totaal offtopic, maar omdat je in andere topics steeds te horen kreeg dat er niets mis is met Vista ga je het nu zelf ook maar proberen?!

Dan vraag ik mij nog steeds af waar jou "anti Vista" houding van de laatste tijd vandaan kwam.

Goede opmerking van je Lita112.En je bent me voor.
Als het zover was dat we de drivers hadden wilde ik er ook een opmerking over maken

Even totaal offtopic, maar omdat je in andere topics steeds te horen kreeg dat er niets mis is met Vista ga je het nu zelf ook maar proberen?!

Dan vraag ik mij nog steeds af waar jou "anti Vista" houding van de laatste tijd vandaan kwam.

Haha Hij (Crash bewijst het ) Dus ik wil het proberen :thumb:

Alle vista drivers zijn gewoon voorhanden.

Te beginnen met het downloaden van de chipset drivers en na een herstar van je pc dan de audio,video etc etc

WAT is er vaag aan??

Laatst bewerkt:
Alle vista drivers zijn gewoon voorhanden.

Te beginnen met het downloaden van de chipset drivers en na een herstar van je pc dan de audio,video etc etc

WAT is er vaag aan??

Oeps effe offtopic frankwannet is dat jou huis:shocked:

Haha Hij (Crash bewijst het ) Dus ik wil het proberen :thumb:

Ok, prima. Kan ik begrijpen. Maar toch vraag ik me af waarom jij dan dacht dat het zo slecht was.

Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar inderdaad probeer het eerst zelf voor je roept dat het niets is. Vind je dat hierna nog, dan is je mening tenminste op je eigen bevindingen gebaseerd en dat komt een stuk beter over!

Succes!

@ Frank, ja, zag het en dacht HUH? Eens even kijken hoe dat zit, hahahahha

Laatst bewerkt:
Ok, prima. Kan ik begrijpen. Maar toch vraag ik me af waarom jij dan dacht dat het zo slecht was.

Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar inderdaad probeer het eerst zelf voor je roept dat het niets is. Vind je dat hierna nog, dan is je mening tenminste op je eigen bevindingen gebaseerd en dat komt een stuk beter over!

Succes!

@ Frank, ja, zag het en dacht HUH? Eens even kijken hoe dat zit, hahahahha

Ja ik heb zlef ook vista gehad en pc is best wel snel maar visat liep niet soepel vond ik daroom vond ik het juist slecht daroom d8 ik van het zin de drivers:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan