vista en xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo heb een vraag. heb nu windows vista premium intel(R) pentium(R) 4cpu 3.00 ghz 2.99 ghz 2.00 gb 32 bits bestuurings systeem. mijn vraag is die kan ik op mijn pc ook nog xp instaleren... en hoe....dank u

vista en xp

hallo frankwannet dank voor je reactie. ik zal het goed doorlezen en als ik wat niet begrijp dan hoor of lees je van mij. dank je wel

okidoki

Gewis je er wel van dat voor je systeem alle xp drivers voorhanden zijn.Dus een beetje vooronderzoek daarnaar is wenselijk.

vista en xp

ou heb het al beetje doorgelezen, ja nu je ook zegt kijk of de drivers aanwezig zijn voor xp, mischien is het beter om hulp daarbij te hebben of wat denk je ...frankwannet dank je

Wellicht kunnen we hier even meekijken of alle drivers voorhanden zijn.

zal je eerst even de spec's van je systeem moeten geven....
Zo volledig mogelijk.
(moederbord etc etc en zeker niet onbelangrijk: welke schijf zit erin(sata/ide)

Of heb je een zogenaamde kant en klare merkpc.Dan merk en type graag.

Ik ben ff offline

Laatst bewerkt:
Je kan ook VMware gebruiken.

zonder opnieuw op te starten kan je dan switchen van Vista naar XP, of bijv LINUX erop zetten.

Suc6 :thumb:

hallo rdcmrt bedankt voor je reactie maar staat allemaal in engels kan ik dat niet omzetten naar ned.

vista en xp

hallo frankwannet. ik heb een desktop een scaleoj van fujitsu siemens. moederbord naam is msi ms 7275 en wat de drivers betreft ik zie er heel veel staan waar ik niet veel van begrijp staan wel 50 of meer.

hallo frankwannet. ik heb een desktop een scaleoj van fujitsu siemens. moederbord naam is msi ms 7275 en wat de drivers betreft ik zie er heel veel staan waar ik niet veel van begrijp staan wel 50 of meer.

zou ik even je nr mogen van de pc?
staat op achterkant?

vista en xp

hallo wat nummer bedoel je wat op de achterkant staat frankwannet

vista en xp

hallo dit is het serie nummer ysdn 190546 hoop u kunt er iets mee.

Als ik jou was zou ik er niet aan beginnen om xp erbij te zetten.
als je dit nr invoerd in de link die ik hierboven gegeven heb en je kijkt dan bij xp zie je dat er geen drivers gegeven worden voor je pc.

Of je moet voor al je onderdelen apart het www op...en dat kan een zoektocht zijn

Laatst bewerkt:
vista en xp

hallo frankwannet bedankt voor de reactie. nou dan denk ik dat ik maar er van af zie toch??? want dat gaat toch wel boven mijn.....nou ja je weet het wel he....in ieder geval bedankt voor de moeite........nog even dit als ik iemand laat doen die er ook werkelijk verstand van heeft gaat het toch wel of niet mijn pc is er toch wel ok voor......

Als die iemand goed is in het zoeken van alle juiste drivers???
Maar meestal is dat echt een heel gedoe.

waarom wil je eigenlijk xp erbij ophebben?

vista en xp

het zit zo ik heb altyd xp op die andere pc gehad en daarop deed ik van alles was mooi mee werken met xp opeens ging dat ding kapot en nou ja. had ik gehoord en gelezen dat het mogelijk was naast vista ook xp, op een pc te hebben dus waarom niet. zodoende.

ok maar zie er dus maar vanaf.
rondgekeken op het web en je pc is niet al teveel over te vinden.

Mijn advies: begin er niet aan:)

vista en xp

ok frankwannet, dan weet ik wel genoeg, niet doen dan maar. nog even dit dan waneer komt windows 7 uit en wat kost die.......nou in iedergeval bedankt voor de moeite en een fijne dag nog tot ziens mitch...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan