videokaart?beeldscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gipskruit

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over mijn computer.
Een paar dagen geleden deed ik de computer aan en in het opstartscherm (zwart met al die lettertjes) waren de lettertjes oranje, daarna was het bureaublad donkerder/oranje.

Toen ik de computer de volgende dag opstarte was alles weer normaal.
Omdat ik nog garantie op mijn videokaart(ati radeon sapphire x1650pro) heb vraag ik mij af of die het probleem zou kunnen zijn.

Ook ben ik het spel Tomb raider underworld aan het spelen en die loopt soms ook vast.(schokkerig)

Heeft iemand een idee?
Gr Gipskruit

Het vastlopen heeft gewoon met de versie van je videokaart te maken, deze is niet heel up to date meer en de nieuwe Tomb Raider is vrij zwaar en weet niet wat voor CPU er in je PC ligt.

Het eerste kan ik helaas NIEt verklaren.

Suc6 :thumb:

Het vastlopen heeft gewoon met de versie van je videokaart te maken, deze is niet heel up to date meer en de nieuwe Tomb Raider is vrij zwaar en weet niet wat voor CPU er in je PC ligt.

Het eerste kan ik helaas NIEt verklaren.

Suc6 :thumb:

Even nagekeken: 2.60 Ghz dus voor het spel iets te licht denk ik.
Gr Gipskruit

je totale systeem is te licht voor die game

Minimale systeemeisen:
- Windows XP / Windows Vista
- Processor: Intel Pentium 4 3+GHz of AMD Athlon 2.5+GHz
- RAM: 1GB (XP) / 2GB (Vista)
- Videokaart: nVidia GeForce 6 serie 6800GT / ATI 1800XT
- Harde schijf: 8 GB vrije ruimte

settings van het spel op het allerlaagst zetten. als het dan nog stottert zitten er kosten aan de oplossing gebonden (nieuwe hardware kopen dus)

dat van die oranje letters is ook vreemd.

haal de stekker (stroom) van je monitor eens los en druk hem vervolgens goed aan.

settings van het spel op het allerlaagst zetten. als het dan nog stottert zitten er kosten aan de oplossing gebonden (nieuwe hardware kopen dus)

dat van die oranje letters is ook vreemd.

haal de stekker (stroom) van je monitor eens los en druk hem vervolgens goed aan.

Het beeld is tot nu toe nog steeds goed(heb ook de kaart en computer stofvrijgemaakt hij was al goed )
Toen het beeld oranje achtig was heb ik de knop: auto op het beeldscherm ingedrukt en toen was het alsof het zocht naar de goede kleur en hem niet vast kon houden.
Vandaar dat ik ook aan de monitor dacht het is een lcd monitor van medion.
Maar die garantie is allang voorbij ,dus ik dacht als het de videokaart ook kan zijn,daar zit nog garantie op.

Heb al eens een kapotte videokaart gehad en die kreeg hokken en strepen ds....dit vond ik vreemd omdat het al met het opstarten begon.

Gr Gipskruit

Het is niet nog eens gebeurt dus ik zal maar zeggen het is opgelost.
Gr Gipskruit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan