Adobe flash player blijft weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Hallo,
Ik bekijk regelmatig online folders van diverse winkels waarbij je de Adobe flash player geinstaleerd moet hebben.
Regelmatig komt het voor dat ik deze folders niet meer kan bekijken omdat Adobe flash
opnieuw geinstaleerd moet worden, ik doe dat en dan kan ik ze nog niet bekijken.
In programmatoegang en instellingen staat hij wel als zijnde geinstaleerd maar als ik kijk bij Invoegtoepassingen beheren staat hij nergens.

Wat gebeurd hier?

Van onderstaande progies staat alleen NOD32 aan

Laatst bewerkt:
Ik denk persoonlijk dat het aan de beveiligingsinstelling van je browser ligt, surf je met Mozilla of Internet explorer.

Mozilla Firefox:
Extra - Opties - tabblad inhoud (kijk of javascript staat ingeschakeld) - tabblad uitzonderingen (kijk of adobe flash player hiertussen staat)

Internet Explorer:
Extra - Internetopties - Tabblad Beveiliging - Kijk hier bij internet hoe het niveau staat, zet deze even op standaard.

Staat dit goed kan je altijd nog proberen om flash player opnieuw te installeren, deed het vandaag bij mij ook ineens via mozilla niet meer, na even opnieuw installeren deed alles het weer.

Adobe Flash player

en probeer voor de zekerheid ook even

Adobe Shockwave player.

Suc6 :thumb:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ja ik gebruik IE7 en daar stond de beveileging op hoog, deze op standaard gezet maar het lukte nog niet. Zelfs de pc opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet.
Ik heb toen in Programmatoegang en instellingen de Adobe's verwijdert en opnieuw opgestart en weer geinstaleerd en het werkte weer.

Maar ik vraag me af hoe het kan dat het opeens niet meer werkt.

Na zo'n uur verder, heb ik de mijne opgelost

Hoe is bij mij gebeurd,
1.movie player geinstalleerd, wat volgens mij de besturingsprograms veranderd,
2.stream player geinstalleerd

Fout in youtube als gevolg! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ,
Als volgt opgelost,

1.uninstall_flash_player.exe (uninstall program van adobe die alles zou verwijderen), wel
de computer terug resetten zodat in windows een bestand verwijderd word.
2. terug installeren "install_flash_player_10.exe" van adobe,(terug de computer aan/uit schakelen)

Zo is het na een 3 kwartiers uitzoeken, bij mij inmiddels opgelost.
P.S. flash player verwijderen en terug installeren zonder de computer te resetten, lukte bij mij niet, na zo'n 3x geprobeerd te hebben, (vermoed dat de geinstalleerde programs voorrang hebben op dit flash player)

HOOP HIERBIJ meer geluk te hebben.

Ik ben er eindelijk achter gekomen waarom die Adobe Flash Player 10 ActiveX het niet meer doet.

Ik gebruik regelmatig een register cleaner "RegScrubXP" en die verwijdert de bovengenoemde Player of een deel ervan.

Verwijder eerst de oude en instaleer daarna weer de Flash Player.

Als ik CCleaner gebruik, ben ik iedere keer de persoonlijke opstartpagina van igoogle kwijt met IE7.

Laatst bewerkt:
Mijn startpagina blijft wel staan

In bijlage, kan je zien dat er maar enkele aangevinkt zijn om te cleanen.

Bijlagen

• ccleaner01.gif
    ccleaner01.gif
    36,4 KB · Weergaven: 91
Ik heb het gezet zoals het plaatje maar dan is het ook weg.

In de aplicaties heeft u niks veranderd?

adobe flash paler

ik heb hetzelfde probleem ongeveer

ik installeer adobe flas player correct en doet het ook, zet ik de computer uit en hertsart ik hem, is het weg.
staat nog wel in mijn programma;s

ik moet dus elke dag adobe flash installeren, dat is erg irritant

@Magda59

Dat heb ik nu dus ook al ongeveer een week lang, er irritant is dit.
Ik download dan ook opnieuw de nieuwste Flashplayer en dan doet ie het ook gewoon de hele dag maar de volgende dag krijg ik het bericht weer.
Heeft er iemand hier misschien een oplossing voor?

(Ik gebruik FireFox)

Laatst bewerkt:
bij mij hetzelfde. al weken achtereen, heb allerlei oplossingen gekregen, maar niets helpt....

Hoe is bij mij gebeurd,
1.movie player geinstalleerd, wat volgens mij de besturingsprograms veranderd,
2.stream player geinstalleerd

Fout in youtube als gevolg! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ,
Als volgt opgelost,

1.uninstall_flash_player.exe (uninstall program van adobe die alles zou verwijderen), wel
de computer terug resetten zodat in windows een bestand verwijderd word.
2. terug installeren "install_flash_player_10.exe" van adobe,(terug de computer aan/uit schakelen)

Zo is het na een 3 kwartiers uitzoeken, bij mij inmiddels opgelost.
P.S. flash player verwijderen en terug installeren zonder de computer te resetten, lukte bij mij niet, na zo'n 3x geprobeerd te hebben, (vermoed dat de geinstalleerde programs voorrang hebben op dit flash player)

HOOP HIERBIJ meer geluk te hebben.

computer resetten, bedoel je afsluiten en opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan