winrar archive

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneken07

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
hallo,

Ik heb een bestand gedownload dat als type "winrar archive" heeft. Met gewoon winrar of winzip krijg ik het niet uitgepakt.

iemand enig idee hoe ik dit wel kan doen?

grts

Extensie

* Extension
* Bestandsextensie

Code van drie letters achter de punt in een bestandsnaam die aangeeft om wat voor type bestand het gaat. Zo staan .ARJ en .ZIP bijvoorbeeld voor gecomprimeerde bestanden, .EXE en .COM voor programma's en .GIF en .JPG voor afbeeldingen.
Bron;
http://www.computerwoorden.nl/index.php3

Dus wat staat er achter het bestand?

Krijg het idee dat iemand de extensie aangepast heef of dat het een "nep" download is. Wat is de volledige naam van het gedownloade bestand?

Krijg het idee dat iemand de extensie aangepast heef of dat het een "nep" download is. Wat is de volledige naam van het gedownloade bestand?

een nepdownload van 4Gb?
het gaat over seizoen 18 van The Simpsons
er staat iets achter van [kong ronnie]

Kun je een screenshot maken en deze in je volgende bericht plaatsten.

Ben toch bang dat het geen goede download is.:(

Hint waar de download vandaan komt, maar even verwijderd ivm de voorwaarden.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar anders zou ik het ook niet weten.:confused:

zijn er toevallig nog andere mensen op het forum die dit mssn wel weten??

grts

mss is hij beschadigd. heb je gedownload met grabit nieuwsgroepen of iets dergelijks en zitten er par2 bestanden bij?

mss is hij beschadigd. heb je gedownload met grabit nieuwsgroepen of iets dergelijks en zitten er par2 bestanden bij?

dat zou kunnen maar ik vraag me dan af waarom er zo een venstertje komt dat hij geen archieven vind. Wel er zat helemaal niets anders bij. enkel en alleen dat winrar archive bestand dat ik heb gedownload.

en waarom zijn er dan nog zo veel peers enzo en wordt deze torrent nog zo vaak gedownload. het is een torrent van "piraten baai" dus ik dacht dat dit een goeje ging zijn.

grts

ja das wel raar ja dat van thepiratebay het niet doet. misschien is hij tog beschadigd maar dat is raar want dat zou hij aangeven ipv zeggen dat er geen archieven zijn.

heb je trouwens de nieuwste winrar?

ja das wel raar ja dat van thepiratebay het niet doet. misschien is hij tog beschadigd maar dat is raar want dat zou hij aangeven ipv zeggen dat er geen archieven zijn.

heb je trouwens de nieuwste winrar?

welke is de nieuwste winrar? is die gratis?
awel ja omdat dat venstertje van die archieven er op komt denk ik dat hij niet beschadigd is maar dat het eerder met dar archiefgedoe te maken heeft. Maar zoals ik al zei, ik heb dus geen idee wat het betekent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan