Vista SP2 binnen enige dagen beschikbaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de update, ik denk dat hij inmiddels uit is, maar nog niet in de nederlandse taal als ik me niet vergis...

Hoi !

Ja hoor: in bijna alle talen al beschikbaar !

Automatische download volgt binnen enkele weken, maar ik heb 'm er vast opgezet.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Automatische download volgt binnen enkele weken, maar ik heb 'm er vast opgezet.

Greetz,

Harry.

Ik wacht dan wel even op de automatische en hoop dat ik deze dan ook zonder problemen zal kunnen installeren net als sp1 :P

Ondervind u/jij (ik weet niet welke vorm ik best kan gebruiken :P) dat er verbeteringen opmerkbaar zijn?

Hoi !

Uiteraard weer meer drivers beschikbaar, loopt iets beter (bevat dus ook alle update's incl. SP1, mocht je die nog niet hebben).

Greetz,

Harry.

Hoi !

Uiteraard weer meer drivers beschikbaar, loopt iets beter (bevat dus ook alle update's incl. SP1, mocht je die nog niet hebben).

Greetz,

Harry.

Ik ben benieuwd dan :P
Maar waarschijnlijk ga ik binnenkort toch herinstalleren en dan zal het W7 zijn...

Hoi !

Greetz,

Harry.

Heb jij ook de nederlandse versie?? zo ja, waar is hij te downloaden??

Mark

Hoi !

Officieel is alleen de 5 talige versie te downloaden: http://www.winvistaclub.com/e54.html

Hoe ik aan de Nl. versie kom: ik ben tester voor Microsoft en heb 'm al begin april toegestuurd gekregen.

Op dit forum mag ik dus geen link plaatsen.

Just Google....

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan