Computer valt telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

funmaker

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Hallo,
Sinds kort valt onze computer zomaar uit.
Hij start dan opnieuw op maar geeft geen verbinding door aan het scherm.
Ook als hij standby staat en weer op gestart wordt geeft hij geen verbinding door aan het scherm.
Het uitvallen gebeurt zomaar dus niet bij speciale progamma's of om speciale tijden.

Gebeurt het bij 'zware' programma's? (filmbewerking, fotobewerking, gamen etc.)

Hallo,
Sinds kort valt onze computer zomaar uit.
Hij start dan opnieuw op maar geeft geen verbinding door aan het scherm.
Ook als hij standby staat en weer op gestart wordt geeft hij geen verbinding door aan het scherm.
Het uitvallen gebeurt zomaar dus niet bij speciale progamma's of om speciale tijden.
Welkom bij de Helpmij!

Ook ik zou graag een vraagje willen stellen:
de 'grap' met dit soort verschijnselen is dat ze eigenlijk nooit voorkomen zonder dat er een 'gebeurtenis' heeft plaatsgevonden. Zo'n gebeurtenis kan zijn een hardwarematige of softwarematige wijziging aan het systeem. Welke is bij jou van toepassing?

is de pc stofvrij van binnen
en hoe warm word ie

Daar had ik al naar gekeken hij wordt niet warm.

Gebeurt het bij 'zware' programma's? (filmbewerking, fotobewerking, gamen etc.)

eerste paar keer wel. Maar hij doet het nu ook gewoon bij firefox.

Welkom bij de Helpmij!

Ook ik zou graag een vraagje willen stellen:
de 'grap' met dit soort verschijnselen is dat ze eigenlijk nooit voorkomen zonder dat er een 'gebeurtenis' heeft plaatsgevonden. Zo'n gebeurtenis kan zijn een hardwarematige of softwarematige wijziging aan het systeem. Welke is bij jou van toepassing?

Binnen in de computer heb ik zowiezo niks veranderd. En volgens mijn hebben we in deze periode ook geen nieuwe software op de computer gezet. Ik zal dit bij me broertje na vragen. Volgens mijn is het laaste progamma dat we hebben geinstallerd need for speed carbon.

Probeer in dat geval eens systeemherstel naar een datum van vóór de wijziging.

Ik heb trouwens ook soms als ik de computer aanklikt dat het aanknopje blijft hangen en dan start die op het eind niet op kan dat hier wat mee te maken hebben?

Eerst de monitor maar eens aan een andere computer hangen en testen? Of een andere monitor aan deze pc hangen en testen.

Eerst de monitor maar eens aan een andere computer hangen en testen? Of een andere monitor aan deze pc hangen en testen.

Ja heb ik al gedaan er zit een andere monitor op als eerst.
Maar ik heb nu de computer los geschroeft en ben een probleem tegen gekomen.
Bij het aanknopje van de computer lijkt er een stukje rond ijzer met een zwart stukje rubber te missen. Onder zit er wel een en bij de bovenste is die eraf. Ik heb dat stukje nu op tafel liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan