Blijft haken tijdens setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Tijdens het installeren van windows xp, blijft hij haken op 11% er staat dat hij bezig is met copieren van driver.cab... overslaan kan ook niet... kan iemand mij alsjeblieft helpen?

mvg en alvast bedankt.

laat hem eens wat langer aanstaan driver.cab duurt altijd langer als de rest ;)

ok dat kan dus niet goedzijn :p , al een andere cd geprobeert?

het downloaden van een cd is NIET illegaal zolang je een LEGALE activeringscode hebt ;)

Ik heb een orginele cd... :)

Wat kan het verder zijn dan?

Ik heb ook een image van xp, als ik die brand op een cd dan boot hij niet...

Ik heb een orginele cd... :)

Wat kan het verder zijn dan?

Ik heb ook een image van xp, als ik die brand op een cd dan boot hij niet...

ook een originele cd kan beschadigt zijn ;)

even een cd van xp downloaden (een goede desnoods met wga crack en alles erbij... dat is niet relevant nu)

gewoon booten en isntallen met die cd en kijken of hij weert blijft haken

ook een originele cd kan beschadigt zijn ;)

even een cd van xp downloaden (een goede desnoods met wga crack en alles erbij... dat is niet relevant nu)

gewoon booten en isntallen met die cd en kijken of hij weert blijft haken

Ik heb de image van xp...

Hoe moet ik het doen, de image gwn branden op een cd?

Ik heb de image van xp...

Hoe moet ik het doen, de image gwn branden op een cd?

nee die moet je speciaal branden,

met nero rechtermuisknop op de img en klik op brand met nero imgburner

anders,

Download ImgBurn en brandt hem daarme

start ImgBurn druk op cd maken van image
selecteer de image
en druk op branden

nee die moet je speciaal branden,

met nero rechtermuisknop op de img en klik op brand met nero imgburner

anders,

Download ImgBurn en brandt hem daarme

start ImgBurn druk op cd maken van image
selecteer de image
en druk op branden

Ik ben bezig met de instalatie, dit keer loopt hij vast op instaleren van menu start onderdelen... ik word gek.

xp professional doet quad core zonder moeite maar met home duiken wel eens problemen op

Echter, Vista heeft betere ondersteuning voor Multithreading in de kernel zitten, wat betekend dat je net iets betere performance kan krijgen met Vista. Alhoewel je dat met het gewone gebruik niet 1-2-3 zal merken, merk je dat wel bijvoorbeeld als je een groot bestand gaat uitpakken met winrar, en tegelijkertijd bijv. met TMPEnc ofzo een videobestand gaat encoden. Door de betere multithreading in de Vista kernel zal Vista die "wedstrijd" winnen.

Maar verder gaat XP gewoon werken op een quad core hoor.

bron: een site

Heeeeel raar, ik heb de reset wel 9 keer gebruikt totdat hij zichzelf zonder problemen kon installeren...

Eerst liep hij vast op 28 minuten, daarna op 26 daarna een paar keer op 22, daarna 16 de hele tijd...en op het laatst ging hij gewoon door met installeren...

elke keer kwam ik een stukje verder, ik vind dit erg raar.. nou ben ik een ict'er... (ookal komt dat niet zo over in mijn tekst) in opleiding, ik heb heel vaak pc's geïnstalleerd, maar zoiets had ik nog nooit gezien.

Nu zoek ik de xp drivers, op de site van de fabrikant zijn alleen vista drivers te vinden.

Heeeeel raar, ik heb de reset wel 9 keer gebruikt totdat hij zichzelf zonder problemen kon installeren...

Eerst liep hij vast op 28 minuten, daarna op 26 daarna een paar keer op 22, daarna 16 de hele tijd...en op het laatst ging hij gewoon door met installeren...

elke keer kwam ik een stukje verder, ik vind dit erg raar.. nou ben ik een ict'er... (ookal komt dat niet zo over in mijn tekst) in opleiding, ik heb heel vaak pc's geïnstalleerd, maar zoiets had ik nog nooit gezien.

Nu zoek ik de xp drivers, op de site van de fabrikant zijn alleen vista drivers te vinden.

gegroet ict-er in opleiding ;)

drivers... je hebt vast een vista ready pc of laptop, dit wil zeggen dat alle hardware gemaakt is voor vista (zoits zeggen ze altans :P) opzich kan op zo'n pc bijna altijd gewoon xp doe dit : zorg dat je ergens op internet de WLAN of gewoon de internet driver vind, instaleer die en doe een driverscanner eroverheen die download en instaleert alle drivers ;)

weet je zeker dat je cd-drive goed werkt? want als hij blijft haken zit er iets niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan