Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat hem eens wat langer aanstaan driver.cab duurt altijd langer als de rest![]()
Hij staat al ongeveer een uur of 2 aan![]()
ok dat kan dus niet goedzijn, al een andere cd geprobeert?
het downloaden van een cd is NIET illegaal zolang je een LEGALE activeringscode hebt![]()
Ik heb een orginele cd...
Wat kan het verder zijn dan?
Ik heb ook een image van xp, als ik die brand op een cd dan boot hij niet...
ook een originele cd kan beschadigt zijn
even een cd van xp downloaden (een goede desnoods met wga crack en alles erbij... dat is niet relevant nu)
gewoon booten en isntallen met die cd en kijken of hij weert blijft haken
Ik heb de image van xp...
Hoe moet ik het doen, de image gwn branden op een cd?
nee die moet je speciaal branden,
met nero rechtermuisknop op de img en klik op brand met nero imgburner
anders,
Download ImgBurn en brandt hem daarme
start ImgBurn druk op cd maken van image
selecteer de image
en druk op branden
Ik ben bezig met de instalatie, dit keer loopt hij vast op instaleren van menu start onderdelen... ik word gek.
is de pc wel sterk genoeg?
hoeveel ram en welke cpu heb je?
Intel Core2 Quad 3000,
2 gb intern.. dat zou geen probleem moeten zijn.
Heeeeel raar, ik heb de reset wel 9 keer gebruikt totdat hij zichzelf zonder problemen kon installeren...
Eerst liep hij vast op 28 minuten, daarna op 26 daarna een paar keer op 22, daarna 16 de hele tijd...en op het laatst ging hij gewoon door met installeren...
elke keer kwam ik een stukje verder, ik vind dit erg raar.. nou ben ik een ict'er... (ookal komt dat niet zo over in mijn tekst) in opleiding, ik heb heel vaak pc's geïnstalleerd, maar zoiets had ik nog nooit gezien.
Nu zoek ik de xp drivers, op de site van de fabrikant zijn alleen vista drivers te vinden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.