Mij werd vertelt dat deze Raptor ervoor zou zorgen dat ik spellen sneller kon laden. Dit door zijn snellere laadtijd. (Raptor). Ik zou dan Windows op deze Raptor moeten installeren en een aantal spellen die ik vaak speel.
Is het verschil qua snelheid beduidend groot, of heel klein, want als het heel klein is, dan zal het het geld inderdaad niet waard zijn.
+ het geheugen heb ik liever niet van Kingston Valueram, een kennis van mij heeft er slechte ervaringen mee. Ik heb daarom gekozen voor deze:
OCZ Gold - Geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) Id 76909Stukprijs € 72,51.
Deze zouden sneller zijn werd mij vertelt, is dit ook werkelijk zo.
--------
Met deze aanpassingen zou ik hierop uitkomen:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[76909]=1&product[198869]=1&product[212287]=1&product[190417]=1&product[198682]=1&product[7751]=1&product[35577]=1&product[93361]=1&product[205720]=1
Mocht de Raptor niet de kwaliteit leveren die ik ervan verwacht dan heb ik het heel graag dat jullie mij het vertellen, want zoals ik al zei scheelt dat behoorlijk in de kosten

. Mochten er nog andere verbeterpuntjes zijn, dan hoor ik het graag.
Owjah nog 1 dingetje. Marsmannetje, jij had een PC samengesteld met een andere Processor, nu vind ik deze zelf heel duur, en ik heb toch voor die van 120 euro gekozen, mede omdat ik genoegen neem met 3 cores, i.p.v. 4 cores ^^ en het scheelt in de kosten. En ik heb het moederbord aangepast zoals je zei, want inderdaad, de extra kosten wogen niet op met de extra functies.