brander brand wel maar dvd leeg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

faster29

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2009
Ik zit sinds kort met het probleem dat als ik dvd bestanden brand wat ik wel vaker doe ik geen beeld krijg op mijn dvd speler,als je de gebrande dvd in de cd-rom doet geeft die aan dat er niks op staat maar dat die wel vol is!

nou heb ik altijd al de zelfde dvd's (arita + ) gebruikt dus daar zal het wel niet aan liggen,heb al stuk of 5 dvd's geprobeerd ook met andere brandprogramma's maar het ligt dus toch aan de brander,hij brand wel normaal wat je ook op de dvdtje ziet.:rolleyes: ergens gaat er dus toch wat fout..wie kan me helpen:(

probeer eens een ander merk schijfje.
je zegt dat je als je de dvd in de cd-rom drive doet dat hij niks weergeeft maar wel zegt dat er wat opstaat. is dat wel een dvd-rom drive?
welke programma's heb je gebruikt?

we horen het wel

probeer eens een ander merk schijfje.
je zegt dat je als je de dvd in de cd-rom drive doet dat hij niks weergeeft maar wel zegt dat er wat opstaat. is dat wel een dvd-rom drive?
welke programma's heb je gebruikt?

we horen het wel

Hay,

ik heb nog geen andere dvd merk geprobeerd maar heb altijd de zelfde merk gehad en nooit problemen (arita) ik heb ze gebrand met clone dvd en ashampoo burning studio,ik heb ze getest in de dvd-rom drive en in de brander zelf en staat niks op :rolleyes: ook op mijn dvd speler en daar doet die ook niks..het branden gaat goed tot die bij het afsluiten van de dvd komt en ineens ophoud en geeft aan dvd succesvol gebrand :confused:

probeer toch eens een ander merk.
(ik heb nog nooit van dat merk gehoord)
tdk zijn wel goed en niet echt duur. je hebt al een spindel me 10 stuks voor een 10tje
je kan het altijd proberen.
werkt dit niet?
welk merk en type brander heb je?
succes:thumb:

probeer toch eens een ander merk.
(ik heb nog nooit van dat merk gehoord)
tdk zijn wel goed en niet echt duur. je hebt al een spindel me 10 stuks voor een 10tje
je kan het altijd proberen.
werkt dit niet?
welk merk en type brander heb je?

raar dat je nooit van arita heb gehoord, zijn een van de betere dvd's, maar ik zal toch even een andere merkje aanschaffen proberen kan altijd:) ik heb een NEC brander(heb er nou 2 een oude 1 nieuwe en allebei doen ze het niet) dus het moet toch ergens anders aan liggen dan de brander.ik ga even wat dvdtjes aanschaffen:D

heb eens op google gezocht.
daar kwam ik op verschillende sites tegen dat de schijfjes van arita vaak mislukken
of van slechte kwaliteit waren.
dus ik denk toch dat het daaraan ligt.

heb eens op google gezocht.
daar kwam ik op verschillende sites tegen dat de schijfjes van arita vaak mislukken
of van slechte kwaliteit waren.
dus ik denk toch dat het daaraan ligt.

ik moet eerljik zeggen gebruik al iets van 5 jaar arita mischien een paar mislukt,heb net andere merk (philips) dvdtjes geprobeerd ook mislukt:confused: ik dacht ik haal even een oude brandprogramma uit de kast (nero 7) en nou brand die wel,ook de arita dvdtjes:rolleyes: ik geef het op dan maar met nero 7 verder branden,hoe het bij die wel lukt en bij andere brandprogramma's niet.Heb ook de nieuwste versie van clone dvd geprobeerd daarmee waren ze ook mislukt,ergens moet er een conflict zijn,en bij Nero 7 vreemd genoeg niet:rolleyes:

raar maarja nero is natuurlijk wel beter dan de andere programma's die je hebt gebruikt.
hopelijk blijft hij het u doen anders horen wehet wel weer.

kijk eens bij apparaatbeheer bij je cd rom
staat er een geel driehoekje met een uitroepteken of een rood kruis?
zo niet de installeer je drive eens door middel van rechtmuisknop installatie ongedaan maken.
start de pc op nieuw op. hij installeerd dan de drive's opnieuw.
kijk ook een met pc wizzard 2008 welk merk en type brander je hebt en post die hier.
misschien helpt een nieuwe fimware wel.

kijk eens bij apparaatbeheer bij je cd rom
staat er een geel driehoekje met een uitroepteken of een rood kruis?
zo niet de installeer je drive eens door middel van rechtmuisknop installatie ongedaan maken.
start de pc op nieuw op. hij installeerd dan de drive's opnieuw.
kijk ook een met pc wizzard 2008 welk merk en type brander je hebt en post die hier.
misschien helpt een nieuwe fimware wel.

heb ik ook geprobeerd helpt ook niet:rolleyes: het vreemde is heb de brander al een jaar en nooit problemen mee gehad in eens zomaar doet die het niet meer:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan