Computer Vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter80

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hoi,

Ik heb een pc nu gekocht met de volgende informatie:

Physical processor count: 2
Processor speed: 2666 MHz
Video Card Vendor: NVIDIA Corporation
Video Card Renderer: GeForce 8800 GTS/PCI/SSE2
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GTS
Built-in memory (RAM): 3071 MB

En mijn broertje wilt nu ook Pc kopen die even goed of beter is en hij heeft 600 euro te besteden ik heb dit uitgezocht.

processor : AMD Phenom 8650 X3
geheugen 4GB
harddisk 1TB (ECO DRIVE)
DVD+/-RW Dual Layer
ATI RADEON HD4350 512 MB
totaal 1919 MB videogeheugen
DVI, VGA en HDMI
Multimedia keyboard en optical mouse
Microsoft Windows Vista Home Premium

Kunnen jullie dit vergelijken het gaat vooral voor games. En hij wil dus CoD4, GTA4 etc kunnen spelen op zijn pc zou dit kunnen?

Als jullie met andere suggesties komen zoals het zelf configureren van pc's wil ik er wel Windows Vista er bij hebben dus Windows Vista moet dan Inclusief de 600 euro zitten.
Alvast bedankt!
Ps: Ik heb niet veel kennis van pc's

Groetjes,

Pieter

Laatst bewerkt:
Inclusief Vista voor 600 euro wordt heel krap. COD4 en GTA4 gaan spelen voor een werkelijk budget van 480 euro gaat niet lukken.
Kun je beter windows 7 downloaden en die gaan gebruiken.

Ok ik heb al wat eerder wat samgestlde pc's gezien en die mij ook wel erg mooi lijken en goed zijn maar het probleem is wat ik al eerder zij dat ik niet zo handig met pc's ben dus ik weet ook niet hoe ik het in elkaar moet zetten zo'n pc. Zouden jullie denken dat ik het zo maar kan? Trouwens kunnen jullie die twee pc's die ik heb gegeven vergelijken? Want op deze Pc mijn pc kan ik tot nu toe elke game spelen.

Harstikke bedankt voor jullie inzet trouwens!

ze worden in elkaar gezet.
Alleen windows moet je installeren.

Jouw videokaart is trouwens zo slecht ook niet: logisch dat je alles nog best goed kan spelen.
De HD4850 die ik nu kies is niet eens zo heel veel beter.

Maar dus wel gigantisch veel beter dan die HD4350.

Laatst bewerkt:
ze worden in elkaar gezet.
Alleen windows moet je installeren.

Jouw videokaart is trouwens zo slecht ook niet: logisch dat je alles nog best goed kan spelen.
De HD4850 die ik nu kies is niet eens zo heel veel beter.

Maar dus wel gigantisch veel beter dan die HD4350.

Ok hartstikke bedankt ik denk dat ik jouw samenstelling ga bestellen! Want windows installeren is niet zo'n probleem.

Trouwens het is wel erg duur 120 euro voor Windows Vista. Als ik die 120 euro ergens anders voor zou gebruiken zou dat een vele betere pc worden. Een cd van lenen is dat illegaal?

Trouwens het is wel erg duur 120 euro voor Windows Vista. Als ik die 120 euro ergens anders voor zou gebruiken zou dat een vele betere pc worden. Een cd van lenen is dat illegaal?
Inderdaad. Het is veel geld.
Tja cd lenen van iemand is niet illegaal. Maar Microsoft heeft wel zijn produkt zo beveiligd dat je niet zo maar de cd op meerdere computers kan gebruiken.

3 opties als het te duur wordt:
1. Heb je nu nog een computer met legaal windows -> dan kan je die gebruiken

2. de gratis versie van windows 7 gebruiken. Zou je hem alleen wel snel moeten downloaden. Volgens mij is hij nog tot eind deze maand te krijgen. Daarna niet meer.
Deze testversie mag je tot maart 2010 gebruiken.

3. illegaal gebruiken. Maar dan moet je wel weten hoe je er aan moet komen en hoe je e.e.a. moet doen. (ik mag je niet vertellen hoe je er aan mag komen: voor de rest schijn ik je wel een beetje te mogen helpen, maar dat vind ik altijd nogal schemergebeid)

Ik heb zelf trouwens ook geen legale windows. 100-120 euro is een boel geld... En dat voor een product dat nog niet eens heel goed werkte.

Gebruik je misschien een rockers team vista? (a) Heb hopelijk niet té veel gezegd:P

Inderdaad. Het is veel geld.
Tja cd lenen van iemand is niet illegaal. Maar Microsoft heeft wel zijn produkt zo beveiligd dat je niet zo maar de cd op meerdere computers kan gebruiken.

3 opties als het te duur wordt:
1. Heb je nu nog een computer met legaal windows -> dan kan je die gebruiken

2. de gratis versie van windows 7 gebruiken. Zou je hem alleen wel snel moeten downloaden. Volgens mij is hij nog tot eind deze maand te krijgen. Daarna niet meer.
Deze testversie mag je tot maart 2010 gebruiken.

3. illegaal gebruiken. Maar dan moet je wel weten hoe je er aan moet komen en hoe je e.e.a. moet doen. (ik mag je niet vertellen hoe je er aan mag komen: voor de rest schijn ik je wel een beetje te mogen helpen, maar dat vind ik altijd nogal schemergebeid)

Ik heb zelf trouwens ook geen legale windows. 100-120 euro is een boel geld... En dat voor een product dat nog niet eens heel goed werkte.

Ok, mag ik misschien jouw msn of xfire om er verder over te praten aangeschien het hier niet mag... mijn msn is: *KNIP* 5. want 120 ~ 100 euro vind ik te veel. Angeschien het gratis kan ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, marsmannetje misschien wel, ik ga er iig niet te veel over zeggen, ze waren namelijk eerst niet helemaal legaal bezig, hoewel ze nu wel moeten, hun site is een keer naar beneden gehaald omdat ze illegale dingen verspreiden....
Je kunt nog aardig wat illegale versies vinden op bijv torrent sites die door hun zijn gemaakt:P

Ok, mag ik misschien jouw msn of xfire om er verder over te praten aangeschien het hier niet mag... mijn msn is: *KNIP* 5. want 120 ~ 100 euro vind ik te veel. Angeschien het gratis kan ;)
Bericht aangepast het vragen naar illegale download locatie(s) is niet toegestaan Ook het vragen via mail/msn of wat dan ook via Helpmij is niet toegestaan. Tevens suggesties wat en waar je kunt downloaden is ook niet toegestaan.

Bericht aangepast het vragen naar illegale download locatie(s) is niet toegestaan Ook het vragen via mail/msn of wat dan ook via Helpmij is niet toegestaan. Tevens suggesties wat en waar je kunt downloaden is ook niet toegestaan.

Ok sorry wist ik niet

Ach, marsmannetje misschien wel, ik ga er iig niet te veel over zeggen, ze waren namelijk eerst niet helemaal legaal bezig, hoewel ze nu wel moeten, hun site is een keer naar beneden gehaald omdat ze illegale dingen verspreiden....
Je kunt nog aardig wat illegale versies vinden op bijv torrent sites die door hun zijn gemaakt:P

Owh.. ok :o daarom zijn ze nu zo streng ?

Trouwens marsmannetje kan je voor mij een nieuwe samengestelde pc voor me maken? Zonder windows cd er bij maar wel bedoeld voor gamen dus 600 euro zonder windows cd er bij het moet voor Vista en Xp bruikbaar zijn dan kan je dit voor mij doen? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan