formateren vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo heb een vraag. heb toch mar besloten om de c schijf te formateren of heet dat c partitie. kan ik dat doen zodat het besturingssysteem van vista blijft staan. als dat niet kan, hoe moet ik te werk gaan om vista te formateren, ik heb een operating system recovery dvd en een drivers en utilities dvd. dank u

wat is de vraag? geen vraagtekens :P

Oke, gaat het hier om een laptop of computer?

En je hebt gewoon een dvd van vista?

Heb je een serial bij de hand? (of moeten we die nog even opzoeken via een programma voor je?)

Zelfde versie van de serial als de dvd?

Als je je hardeschijf gaat formatteren gaat het OS ervanaf, je gooit eigenlijk gewoon alles van de hardeschijf dus je OS gaat mee :P

hallo kees de groote. bedankt voor de reactie. ik heb een desktop computer een scaleo j met het serie numm ysdn 190546 . ik heb die dvd,s erbij gekregen toen ik hem kocht, en dat is een operating system recovery dvd en een drivers en utilities dvd. van fujitsu siemens net zoals mijn pc . ik kan dus niet aleen de c partitie formateren.

Formatteren doet hij vanzelf als je die recovery cd opstart. Of je krijgt de optie om hem te formatteren maar ik denk dat dat niet eens nodig is..

Formatteren doet hij vanzelf als je die recovery cd opstart. Of je krijgt de optie om hem te formatteren maar ik denk dat dat niet eens nodig is..

als dit zo is, is het gewoon ff dvdtje erin en dan wat aanklikken en dan doet hij het vanzelf wel... Wel even al je bestanden overzetten op een USB stick ofzo die je wilt bewaren.

hallo blackbetty141 kees de grote dank voor jullie reactie.. dus voor alle zekerheid ik hoef de operatings systeem recovery dvd er maar in te doen en de rest is alleen maar aanklikken en opletten zo dus ook met de drivers en utilities dvd ik dank jullie....

sorry ik heb nog een vraag aan jullie, ik heb de pc gekocht met vista basic en later geupgrade naar premium. nu heb ik die software met en licentie in de digital locker staan dat is bij windows market place. dat is een digitale kluis voor het bewaren voor software. nu wou ik me die software op cd of dvd hebben maar weet niet hoe ik dat moet doen kunt u mij hierbij helpen dank u.....

hallo mag ik even deze vraag de operating systeem recovery dvd van vista kan ik die meermaals gebruiken als het nodig zou zijn. en ik heb dus gekocht vista home basic maar heb geupgrade naar premium, als ik nu formateer ben ik weer op basic neem ik aan, ik heb wel de licentie en de software nog, die staat in de digitaal locker van market place. is die dan ook weg als ik formateer. dank u.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan