scanner defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul den Boer

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
HP Officejet 7130 All-in-One Printer.
Scannerfout, in en uitschakelen verschijnt op het bedieningspaneel van het apparaat. Na opstarten komt datum en tijd op het paneel daarna druk op kleur scantoets wagen gaat niet vooruit, scanner lamp gaat uit.
Alle ondersteuning oplossingen aangedragen door HP uitgevoerd. geen resultaat.
Is er een oplossing?.
PDB.

Waarschijnlijk een hardwarefout... encoder defect of encoderschijfje "stoffig" waardoor de wagen z'n positie niet kan detecteren en dan uitschakelt.....

scannerfout

Hoe ik het systeem laten versnellen naar 9.8m/s2 is voor mij misschien te ingewikkeld?
Zijn er tips voor mij of heb ik professionals nodig?
PDB

Hoe ik het systeem laten versnellen naar 9.8m/s2 is voor mij misschien te ingewikkeld?
Zijn er tips voor mij of heb ik professionals nodig?
PDB

Sorry... dat is de kreet in m'n handtekening... (en eigenlijk een grap...) Als je iets uit het raam gooit gaat het elke seconde 9,8 meter/seconde per seconde (oftewel 35,2 km/uur) sneller vallen.... als je dan Windows PC dan van 10 hoog naar beneden gooit zijn je problemen echt over........

Met betrekking tot de scanner... als je "moedig" bent en je hebt een kruiskopschroevendraaier kun je hem misschien openen en het encoderschijfje reinigen.... maar dat is best een aardige klus......

Laatst bewerkt:
scannerdefect

Hartelijk dank voor de reacties. Misschien een poging wagen door het encoderschijfje te reinigen als ik het kan vinden en anders, einde verhaal.
Gr. PDB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan