Sims 3 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ganonsday

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Mijn computer heeft zichzelf uitgeschakeld toen sims 3 aan het installeren was. Nu kan ik de sims 3 NIET spelen of verwijderen:mad:. Als er niks tegen is dan is het weggegooid geld:shocked:

De dvd van the sims 3 er weer in doen en opnieuw de installatie starten, het zou kunnen dat ie gewoon alles gaat overschrijven of dat er een melding komt dat je de sims kan herstellen.

lukt niet, telkens als ik de dvd erin doe laad ie de setup en dan: Wilt u de geselecteerde toepassing met al zijn functies verwijderen? Als je 2x op ja drukt dan verwijderd de setup de sims 3, maar na 1 blokje zegt hij dat ie klaar is terwijl dat niet is (dat gebeurt telkens als ik de dvd erin doe)

Verwijders eens alles wat er nog van het spel is achtergebleven, handmatig.
Download en installeer ccleaner.
Laat ccleaner vervolgens scannen op fouten en verwijder alle fouten.
Voer die scan uit tot er geen fouten meer komen.
Probeer daarna opnieuw of je het spel nu wel kan installeren.

eventueel kan je ook met youruninstaller2008 (of 2009) de sims verwijderen. Dat programma heeft een functie om spellen helemaal volledig van een pc te verwijderen, ook de register-bestanden wat de ingebouwde windowsd unistaller niet doet.

kan je leuk zeggen,maar toch blijven er bij de meeste programma's dingen achter ,met die uninstallers

kan je leuk zeggen,maar toch blijven er bij de meeste programma's dingen achter ,met die uninstallers

klopt maar bij youruninstaller heb ik goede ervaringen, en hij verwijdert wel degelijk sleutels uit het register. Ik weet niet hoe grondig dit gedaan wordt maar het gebeurt igg..

ga na een unstal maar eens zoeken naar dat programma ,met zoals ik dat doe total commander ,vind je nog diverse dingen terug die die unistaller niet verwijderd :rolleyes:

Verwijders eens alles wat er nog van het spel is achtergebleven, handmatig.
Download en installeer ccleaner.
Laat ccleaner vervolgens scannen op fouten en verwijder alle fouten.
Voer die scan uit tot er geen fouten meer komen.
Probeer daarna opnieuw of je het spel nu wel kan installeren.

Ik heb alles al verwijderd (handmatig)

Gelukt!

Ik heb eerst Your Uninstaller 2008 het laten verwijderen (geen resultaat...), daarna CCleaner (totdat ik geen errors meer had)
Daarna nog eens Your Uninstaller 2008 het laten UNISTALLEREN! Sims 3 unistaller kwam toen, weer geen resultaat, maar toen heeft Your Uninstaller 2008 alle data verwijderd :) en nu ben ik de sims 3 weer aan het installeren. Nu is het nog even afwachten...
Maar bedankt iedereen!

Laatst bewerkt:
De sims 3 is echt harstikke leuk! Ik ben heel erg blij dat jullie hebben geholpen:thumb:, anders had ik de sims 3 nooit meer gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan