Win 7 prijzen (USA) stuk lager dan Vista ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierdoor kom ik in 'ernstige' gewetensnood.................... #E@#%#%$^^%

Ik had mijzelf voorgehouden om niet mee te gaan met de hype (Windows 7) omdat ik simpelweg héél tevreden ben over Vista -> nooit problemen / vastlopers. Zelfs een spelletje dat mijn jongens in 1995 speelden (RedAlert2) heb ik draaiend gekregen onder Vista.

Twijfel omtrent de aanschaf van 7 was er omdat ik dan hier op het forum een beetje aan de zijlijn moet gaan hangen omdat er natuurlijk per maand steeds meer topics over 7 worden gestart en ik dan dus niet mee mag (kan) 'praten'. Door deze relatief lage prijzen, moet ik dus weer gaan heroverwegen om een prima draaiend OS in te ruilen voor een ander. Je wordt bedankt ! ;) :D

Laatst bewerkt:
Hoi !

@Pasja, wat een zielestrijd moet je weer voeren......

Voornaamste reden van plaatsing door mij is evt. mensen die overwegen nu een Vista-produkt aan te schaffen, dit in elk geval uit te stellen tot 26 juni !

Greetz,

Harry.

Dit zijn wel de (mogelijke) prijzen voor de UPGRADE als je al Vista hebt...

OEM'ers klaagden in Taiwan (Computex 2009) al dat de "complete" versie voor de basisuitvoeringen van Win 7 "veel" duurder (ongeveer $ 100) zal zijn dan Vista nu is......

Hoi !

Tja, maar wie heeft die dan nog niet ?

Ze willen uiteraard het commercieele debacle met Vista wegwerken, vandaar dit aanbod.

Mensen die nog XP gebruiken komen toch al in de problemen omdat XP niet te upgraden is naar Vista, dus voor hen is alleen een clean install mogelijk.

En ik denk niet dat veel particuliere gebruikers daarop zitten te wachten......

Die blijven echt nog wel even aan hun XP hangen, ook al is het inmiddels een systeem uit de PC-Oertijd; wat is er in de PC-wereld niet allemaal veranderd sinds XP's geboortejaar 2001.....

Zie ook de post van @Pasja.

Greetz,

Harry.

Greetz,

Hoi !

Tja, maar wie heeft die dan nog niet ?
Nou,.............. als ik daar eens wat langer over nadenk en dat heb ik gedaan toen ik daarstraks met de hond in het bos liep, dan zou het wel eens een aardig commercieel opstekertje kunnen zijn voor Microsoft.

Denk met mij mee: waarschijnlijk zijn er velen die de overstap van XP naar Vista niet hebben gemaakt, juist omwille van alle horrorverhalen. Die mogen dus relatief gezien dieper in de buidel tasten dan de verhoudingsgewijze kleinere groep Vista bezitters. Binnen die groep Vistabezitters zullen er ongetwijfeld velen zijn die juist wél de overstap gaan maken. Daar Vista (in verhouding) nog niet zo'n oud OS is, verdient Microsoft binnen relatief korte tijd 2 keer aan deze laatste groep. (waartoe ik ook behoor :shocked: )

De XP bezitters worden aan de andere kant dus min of meer 'gestraft' voor het wat langer blijven hangen aan een oud OS.

Hoe langer ik erover nadenk, hoe briljanter de marketingstrategie mij begint te lijken.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn !

Na al dat gestuntel met Vista (na de feestdagen uitbrengen, nog niet echt klaar, gebrek aan drivers) hebben ze duidelijk een lesje geleerd !

Greetz,

Harry.

Microsoft doet er alles aan om de hardnekkige groep XP users te paaien... Deze hadden natuurlijk een zeer legitiem argument met het feit dat hun dure programma niet compatible waren met Vista.... reden waarom M$ nu ook een "gratis XP licentie" bij Win 7 doet (XPM modus)....

Maar doordat ze het nu dan weer duurder maken (dat geldt trouwens alleen voor Starter en Home Premium, Professional is even duur en Win 7 Ultimate zal zelfs goedkoper worden) overspelen ze misschien toch weer hun hand..... Ze blijven toch een beetje arrogant daar in Redmond.... Of het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld..?

Hoi !

Hier: http://www.pcworld.com/article/166563/windows_7_upgrade_starts_soon.html?tk=rss_news wat meer duidelijkheid iver het Win 7 upgrade-programma na 26 juni a.s.

Greetz,

Harry.

hoi,

misschien een beetje een domme vraag marja :P ik heb binnekort ook weer een OS nodig voor mijn samengestelde PC, (waar nog geen OS op zit). als ik dus na 26 juni windows vista bestel/koop krijg ik er een coupon bij om up te graden naar win7? :O

alvast bedankt,

Hansenmol

Hoi !

Ja, tenminste in de VS !

In nederland is, zover mij bekend, nog niets definitiefs van @Microsoft vernomen.
Wacht 26 juni ( 27 juni in NL) even af; tegen die tijd is er vast wel zekerheid hoe ze het hier gaan doen.

Greetz,

Harry.

De actie met coupons in de VS wordt gedaan door PC boeren... Het aanbod geldt dus niet als je alleen maar Vista koopt, je moet er wel een systeem bij kopen!

Het is bedoeld om de verkoop van PC's te stimuleren en dus te voorkomen dat niemand meer een PC koopt tot 22 oktober, omdat dan WIn7 pas uitkomt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan