minkedijkstra
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 jun 2009
- Berichten
- 5
Beste mensen,
In excel probeer ik een data-overzicht te maken waarin bepaalde afspraken herhaald moeten worden na 8, 16, 26 weken enzovoort.
Ik weet nu hoe ik 'handmatig' deze formules kan maken, bijv. C3=B3+(8*7), C4=B4+(8*7), D3=B3+(16*7) enz.
Maar ik wil graag dat als ik de eerste data invoer, de rest er automatisch uit komt rollen. Dus dat hij zelf weet dat als ik 10 data in de B-kolom invoer, wat dan in C moet staan (en het liefst ook in D, E etc).
Hoe kan ik dit doen?
Alvast bedankt!
In excel probeer ik een data-overzicht te maken waarin bepaalde afspraken herhaald moeten worden na 8, 16, 26 weken enzovoort.
Ik weet nu hoe ik 'handmatig' deze formules kan maken, bijv. C3=B3+(8*7), C4=B4+(8*7), D3=B3+(16*7) enz.
Maar ik wil graag dat als ik de eerste data invoer, de rest er automatisch uit komt rollen. Dus dat hij zelf weet dat als ik 10 data in de B-kolom invoer, wat dan in C moet staan (en het liefst ook in D, E etc).
Hoe kan ik dit doen?
Alvast bedankt!