Verzenden e-mail mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

rippe

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Beste forumgangers,

Ik zal me eerst even voorstellen; ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Jacqueline en zou graag hulp willen bij het volgende probleem.

Ik gebruik al sinds jaar en dag Outlook Express 6.0 (en wil dit programma ook graag blijven gebruiken), echter verzending van e-mail mislukt.

De volgende stappen heb ik al ondernomen:
1. uitgaande mailserver is correct (i.c. SMTP.versatel.nl)
2. Poortnr. is 25
3. beveiligingssoftware verwijderd zodat deze niet kan blokkeren
4. Contact gehad met Tele2 (mijn provider) of er een blokkade op poort 25 zat. Dit was niet het geval. Men vertelde mij dat de fout in Outlook Express moest zitten.

E-mail verzenden vanuit een ander programma geeft geen problemen.

De fout is opgetreden toen ik een mail wilde verzenden met te grote bestanden als bijlagen. Vervolgens heb ik het vinkje aangezet dat aangeeft dat bestanden groter dan 60 MB opgedeeld moeten worden. Toen dat nog niet lukte, heb ik het maar weer uitgevinkt.
Sindsdien kan ik met geen mogelijkheid e-mail verzenden (ontvangen is geen probleem).

Wie o wie weet een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

Hoi en welkom op helpmij:thumb

Heb je al geprobeerd terug te gaan naar een vorig punt met een systeemherstel?

Systeemherstel hersteld bij mijn weten geen settings in programma's.

Wat je kan doen, is je account gegevens bij O.E. verwijderen en opnieuw aanmaken.
Er gebeurd NIETS met je mails en adresboek.

Dank je Chico, ook die stap had ik al gezet (vergeten in het rijtje te vermelden:-))

Paul, dank je wel. Ook dat heb ik al gedaan.
Volgens mij heb ik alles gedaan wat er te doen is?

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat was de uitkomst van beiden?
Al kontakt gehad met je provider?

En wat was de uitkomst van beiden?
Al kontakt gehad met je provider?

Zonder resultaat.
2 x gebeld met Tele2; men gaf aan dat het aan Outlook Express ligt en dat er bij hen of bij mijn instellingen niets mis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan