Advies Game Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMYNOT

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Hoi, ik wil graag een GAME-PC bouwen, en ik weet niet echt wat goed is en wat slecht is.

nou ik begin maar met wat info,

Buget: 1400 euro max, liever tot 1000
Processor: liefst i7
Wat wil ik er mee doen: Internetten, MSN, Photoshop, Gamen vooral!
Graag een goeie videokaart mooi geluid (want ik hou wel van muziek) en veel opslag en geheugen.

er mag een monitor bij, liefst wel, 22 inch of groter.

nou ik zie wel wat hier uit komt...

Alvast Bedankt!:thumb:

het mag, het licht maar net aan het bedrag waar je dan al op zit ( zonder monitor )

als ik die 2x Radeon HD4890 neem, moet ik dan ook meer voeding nemen?

netjes:D:thumb:

ik zou alleen een iets minder dure videokaart nemen om het te composeren zie deze:

http://www.azerty.nl/0-970-97828/asus-eah4870-dk-htdi-1gd5-gr.html

hoe vind je die? of wil je 2GB die zijn er vanaf 320 euries:eek:

Het is juist een game pc. Dan ga je toch juist niet bezuinigen op de kaart? Daarnaast verschilt het ook nogal veel, een GTX 275 en een Ati HD4870...
Ik zou trouwens de Ati HD4890 OC van Marsmannetjes systeem op 4launch maar even aanhouden, het gaat bij videokaarten vooral om de snelheid van het geheugen in plaats van de grootte van het geheugen.
Ja hij is een stuk duurder, maar dan heb je ook wat.

Edit: ik zou trouwens ook die Maxtor harde schijf vervangen voor een Seagate 7200.12 of een WD Blue.
Die schijf van Seagate is een heel goede, en Western Digital is sowieso altijd goed. Beter dan Maxtor, en 300 GB is ook heel snel vol. Probeer dus iets van 640 GB te doen, desnoods 1 TB

Laatst bewerkt:
ik had er trouwesn 2.

Maar helpmijnot wil volgens mij liever een heel sterke multimediapc (waar je dus ook prima mee kunt gamen), dan een heel sterke gamepc (waar je ook prima mee kan videobewerken en andere multimediatoepssingen)
Het is maar wat je belangrijk vind.

ik had er trouwesn 2.

Maar helpmijnot wil volgens mij liever een heel sterke multimediapc (waar je dus ook prima mee kunt gamen), dan een heel sterke gamepc (waar je ook prima mee kan videobewerken en andere multimediatoepssingen)
Het is maar wat je belangrijk vind.

Vond hem al zo duur. Maar als hij zelf voor een GTX275 gaat (TS vind het blijkbaar die 200 euro waard), en jij gaat voor 2 x HD4900 OC lijkt het mij een sterke game pc waarmee multimedia, videobewerking etc ook prima zal gaan :p

tjah, ik denk dat ik voor die GTX275 ga, want als ik die 2xati readon ding doe, dan kom ik hoger uit dan verwacht.

met beeldscherm . . .

ach laatookmaar.

Laatst bewerkt:
Hoe kom je daar nu bij?

Jij had een systeem van 1157 euro ik 1104.
Allebei zonder beelscherm... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan