Gratis Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royston

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Weet iemand een link voor een goed gratis dowloadbaar Antivirus programma?

Groeten,
Royston

Bedankt maar deze zijn maar tijdelijk gratis je hebt toch ook sites met echt gratis antivirus programma's

Bedankt maar deze zijn maar tijdelijk gratis je hebt toch ook sites met echt gratis antivirus programma's

AVG en AVAST kan je onbeperkt gebruiken. Bij AVAST registreer je eenmaal ( gratis ) en je krijgt dan een licentiesleutel over de mail toegestuurd die een jaar geldig is en na een jaar vraag je hem gewoon weer opnieuw gratis aan.
Waar jij vandaan haalt dat het tijdelijk is weet ik niet. Ik gebruik AVAST al jaren !

Ik begrijp ook niet waar je dat vandaan haalt dat deze tijdelijk zijn. Ook ik gebruik Avast al jaren. Gewoon downloaden, de HOME edition, installeren, registreren en je krijgt een licentiesleutel. Paste dit in het desbetreffende vak en je bent voor een jaar beschermd.

er staat bij

Before you buy the avast! Enterprise Suite please download and install the programs listed below. Please feel free to take advantage of our try before you buy offer. The product can be used for 60 days free of charge without purchasing a license. We also offer a 60-day money back guarantee.

er staat bij

Before you buy the avast! Enterprise Suite please download and install the programs listed below. Please feel free to take advantage of our try before you buy offer. The product can be used for 60 days free of charge without purchasing a license. We also offer a 60-day money back guarantee.

Je moet ook de free version hebben:

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Bedankt mensen ik ga denk ik voor de gratis Avast want het lijkt erop dat het een goeie is..

Massol

Op de windows computers zet ik standaard als virusscanner avast op.
Gebruik het al jaren en ben er tevreden over.

Ik was jaren vate fan van Avast. Sinds Avira meer virussen vond en verwijderde dan Avast ben ik geswitscht naar Avira.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan