• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik heb onlangs Office 2007 geinstalleerd. Nu heb ik een probleem in Excel 2007 als ik in een kolom bijvoorbeeld een 5 intyp dan komt er zodra ik de cel verlaat 0,5 te staan en ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen.

Heeft iemand een idee?

Heb je dit probleem telkens als je een neieuw werkblad aanmaakt of is dit eenmalig? Heb je al gekeken bij de celeigenschappen?

Ik heb onlangs Office 2007 geinstalleerd. Nu heb ik een probleem in Excel 2007 als ik in een kolom bijvoorbeeld een 5 intyp dan komt er zodra ik de cel verlaat 0,5 te staan en ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen.
Selecteer het volledige werkblad (door te klikken op het vierkantje links van kolomletter A en boven rijnummer 1), klik in de groep "Tekst" op het pijltje naast "Standaard" en klik op "Standaard" (geen bepaalde indeling).

Check even de opties van Excel :

Staat op het blad "Bewerken" de optie "Vast aantal decimalen" aangevinkt ?

Indien zo, geeft 1 posities 0,5 wanneer je 5 intypt.

Opgelost ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan