AVG installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Geachte helpers.
Ik wil het AVG programma installeren maar steeds krijg ik het bericht er zijn twee fouten!
Beide worden genoemd : error 0x80070002 ?????
Ik heb via Google diverse programma's gedownload b.v. errorfix. Het start met free en onderweg moet je registreren en betalen.
Kent U een programma waarmee deze foutmelding kan worden opgelost?
B.v.d.
M.v.g.
Jack

Bijlagen

Heb je alles van AVG verwijderd? Zowel de AVG-map in de installatie partitie als in het register?
Verwijder ook C:\Windows\System32\drivers\avgmfx86.sys en HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AvgMfx86
Wellicht dat je dit pas kunt zien als je eerst de weergeven in mapopties op "alles zien"gezet hebt. (Deze computer- Extra- mapopties- Weegave en dan Beveiligde besturingssysteembestanden uitvinken, Inhoud systeemmappen aanvinken, Verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken en natuurlijk niet vergeten op Toepassen te drukken).

Verder kan de fout ook veroorzaakt worden door andere anti-virus software dat op de computer draait of ooit gedraaid heeft. Die moet je eerst allemaal verwijderen.

Heb je alles van AVG verwijderd? Zowel de AVG-map in de installatie partitie als in het register?
Verwijder ook C:\Windows\System32\drivers\avgmfx86.sys en HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AvgMfx86
Wellicht dat je dit pas kunt zien als je eerst de weergeven in mapopties op "alles zien"gezet hebt. (Deze computer- Extra- mapopties- Weegave en dan Beveiligde besturingssysteembestanden uitvinken, Inhoud systeemmappen aanvinken, Verborgen bestanden en mappen weergeven aanvinken en natuurlijk niet vergeten op Toepassen te drukken).

Verder kan de fout ook veroorzaakt worden door andere anti-virus software dat op de computer draait of ooit gedraaid heeft. Die moet je eerst allemaal verwijderen.

Hallo Helpers, Maestro en Srpchulp,
Jullie instrukties opgevolgd en daarmede mijn probleem opgelost,
Alle hartelijk dank voor jullie assistentie.
M.v.g.
Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan