virtuele CD laadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eyecandy

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Hoi, ik hoop dat ik geen dubbele topic maak. Excuses als ik niet goed heb gezocht.
Ik heb een virtuele CD gemaakt van een isobestand waar een programma opstaat. Nu zou dat ding dus moeten gaan laden en autorunnen, maar hij doet niets. Ik probeer al met eject tray en load tray, maar ook hier krijg ik geen reactie op. Doe ik iets verkeerd? Of moet ik het anders doen? Ik heb in de mapopties de fileassociation voor trouwens ISO verwijderd. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Ik wil het bestand niet branden, dus dat is geen optie.

Ik zie dat dit forum al bijna 10 jaar bestaat:thumb:

Bedankt, maar nee ik ben er niet echt mee geholpen. Ik weet namelijk wel hoe ik de iso moet mounten, maar vervolgens gebeurd er niets. Hij zou moeten autorunnen.

Je hebt denk ik ingesteld dat hij niks moet doen met .exe's als er een cd in gaat. Probeer eens via computer, rechtermuisknop op de cd, verkennen, de autorun starten. Dan weten we of het daar aan ligt

Je hebt denk ik ingesteld dat hij niks moet doen met .exe's als er een cd in gaat. Probeer eens via computer, rechtermuisknop op de cd, verkennen, de autorun starten. Dan weten we of het daar aan ligt

Okee, hoe doe ik dat? Ik zit in de verkenner met rechtermuis op de cd, maar ik kan niet kiezen voor verkennen en dus ook geen autorun vinden. De file is ook nergens mee geassocieerd.

Wat gebeurt er als je dubbel klikt? Opent het dan iets? Of zegt ie dan dat je een dvd / cd moet inwerpen.. Als dat het geval is werkt de .iso niet.

Wat gebeurt er als je dubbel klikt? Opent het dan iets? Of zegt ie dan dat je een dvd / cd moet inwerpen.. Als dat het geval is werkt de .iso niet.

Als ik erop dubbel klikt dan vraagt windows natuurlijk met welk programma ik het moet openen, omdat ik de bestandsassociaties heb verwijderd. Ik geloof dat er met de ISO op zich niets mis is. Ik heb dit namelijk al eerder gehad, maar toen heb ik het probleem omzeilt door het te branden, maar dat wil ik nu niet. Ik wil het nu oplossen.

Waar klik je dubbel op en klik je rechtermuisknop? Toch wel in deze computer op je virtuele schijf?

Waar klik je dubbel op en klik je rechtermuisknop? Toch wel in deze computer op je virtuele schijf?

et voila...ik heb poweriso geinstalleerd en nu lukt het wel via verkenner de autostart te vinden en te starten. :thumb:

Maar goed,...nog ideeen hoe ik kan instellen dat hij voortaan ook gewoon via het programma autorunt?

Als je de Daemon Tools agent aan hebt, met rechts erop klikken > options > Autorun op ON zetten.

attachment.php

Bijlagen

• Autorun.jpg
    Autorun.jpg
    16,1 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan