Sims 3 verwijderen lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miracle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Hallo!

Ik heb laatst de Sims3 geïnstalleerd, maar tijdens de installatie liep mijn laptop vast en heb ik heb dus uitgedrukt. (De installatie was dus niet voltooid)
Nu kan ik de sims dus niet opnieuw installeren, maar ook niet verwijderen via configuratiescherm.
In een ander topic hier heb ik gelezen dat het installeren van Your Uninstaller kon helpen. Dit heb ik geprobeerd maar het werkte niet.
Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt!

Hallo!

Ik heb laatst de Sims3 geïnstalleerd, maar tijdens de installatie liep mijn laptop vast en heb ik heb dus uitgedrukt. (De installatie was dus niet voltooid)
Nu kan ik de sims dus niet opnieuw installeren, maar ook niet verwijderen via configuratiescherm.
In een ander topic hier heb ik gelezen dat het installeren van Your Uninstaller kon helpen. Dit heb ik geprobeerd maar het werkte niet.
Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt!
Hoogst waarschijnlijk zitten er dus al bestanden in je register.
Ga naar Start>Uitvoeren> Typ hier in "Regedit".
Hier moet je alles wat met sims 3 te maken heeft verwijderen dan...

sims 3

hallo

je kunt mischien proberen om met ccleaner een fout op te sporen in het register.
je kunt ccleaner downloaden op http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
als je het programma hebt geinstalleerd en opgestart klik je links op register en dan onderin op ''scan naar problemen''
als ie klaar is met scannen klik je rechts onderin op herstel geselecteerde problemen
hij vraagt of je het wilt backuppen, en dan klik je op de middelste herstel alle geselecteerde problemen. ik hoop voor je dat het werkt

thomas.

Zelfde probleem ongeveer.

Ik heb vandaag Sims 3 en Sims 3 World Adventures geinstalleerd alleen kan ik m nu niet spelen.
Ik moest Sims 3 opnieuw installeren, dus die heb ik verwijderd. Ook heb ik World Adventures verwijderd.
alleen ik kan Sims 3 niet meer Installeren.. :S
ik heb als Setup alleen de keuze om m te verwijderen...
Wat moet ik nu doen ?

Hoi,
bij mij is het zo dat ik hem wilde deïnstalleren,
hij doet het en alles, maar dan als ik hem dan
wil installeren zegt hij me dat hij niet is ge-
deïnstalleerd, dus m.a.w is hij niet van de
pc verwijderd. Wie weet wat ik kan doen??

Alvast bedankt,
PrinceDC :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan