Fallout 3 - Bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

TaartMan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Hallo,

Nadat ik al eens eerder Fallout 3 had gespeelt, overigens ook met bevriezingen, kon ik het toch niet laten om nog een poging te wagen, dit keer bij een andere torrent.

Het spel werkte eerst super, tot ik de Vault uit was, toen begonnen de problemen.

Als ik gewoon rondloop ofzo, dan werkt alles goed, tot ik ik een dialoog terechtkom of V.A.T.S gebruik, dan begint het scherm enorm te haperen, waarna het spel soms voor enkele seconden bevriest, of soms helemaal bevriest. Dan ALT-TAB ik terug naar Windows en sluit het spel zichzelf af.

Heb de laatste patch en videokaart drivers al geinstalleerd, daar kan het dus niet aan liggen.

Heb ergens gelezen dat je ?ffdshow? bij opties -> niet gebruiken in -> toevoegen -> fallout3.exe ofzo, maar ik heb dat ffdshow niet eens, heb er al naar gezocht met Windows Commander.

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft, want ik vind dit spel zo geweldig :(

Is het een orginele versie/serial?, Volgens mij niet hé.
Dit komt vaker voor.

Laatst bewerkt:
Zoals er staat beschreven is het een TORRENT, dus een gedownloade versie.
Tenzij je bedoelt of hij niet is aangepast ofzo, dan ja, het is gewoon de normale versie, geen reloaded versie ofzo.

Dit gebeurd dus vaker met gedownloade versie's.
Mischien een andere serial proberen?

Ehh, voor de duidelijkheid, serials zijn om het spel te beveiligen. Zonder serial kan je het spel niet spelen.

Ook al had ik een verkeerde serial ingevoerd, dan had het spel gewoon niet willen installeren...

Serials hebben totaal niks te maken met hoe een spel draait.
En hij vroeg trouwens niet om een serial bij het installeren.

Nou dit was wel het geval met mijn spel.
Anders zou ik het niet weten.

WAAAT? O_O

Je bedoelt dat Fallout 3 bij jou niet goed liep, totdat je een andere serial hebt ingevoerd?
Dit lijkt me heel sterk, aangezien het spel bij mij er niet eens om vraagt..

Eerst maar eens even vertellen op welk systeem je dit spel probeert te draaien.

Heb het spel ook, illegaal, en nog nooit een freeze gehad.

@Taartman: Als je het zo'n goed spel vindt, waarom zou je dan het risico nemen een 'foute' versie via torrents te downloaden en installeren?
Koop je het programma dan heb je recht op terugbrengen en je weet dan zeker dat patches die uitkomen ook echt horen bij de versie die je op je computer hebt.

Zoals ik uit Jor's reactie opmaak zijn er blijkbaar verschillende versies 'in omloop', hetgeen mijn tip uit de eerste paragraaf nog maar eens onderstreept dat je in dit geval beter een originele versie kunt kopen.

Tijs.

Eerst maar eens even vertellen op welk systeem je dit spel probeert te draaien.

Heb het spel ook, illegaal, en nog nooit een freeze gehad.

Sure.

AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2.3 GHz
ATI Radeon 4830 HD
2 GB DDR2 RAM
530 WATT power supply
250 GB HD

Voldoet dik als ik het goed heb.

Sorry om dit oude topic omhoog te halen, maar mijn probleem is OPGELOST.

Lag toch wel aan de versie, nog een andere torrent geprobeert, en die werkt redelijk.
Spel bevriest/hapert nu nooit meer, maar crasht om het uur ofzo. Nouja, veel saven dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan