Q fan profile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo,
Ik ben er pas achter dat er zoiets als Q fan bestaat. Ik heb dit nu dus op enable gezet. Ten eerste is dit wel veilig? Ik heb met behulp van pc wizard en prime95 wat vergelijkingen gemaakt en het ziet er goed uit. In idle modus draait de koeling veel minder 1500rpm om 2200rpm. Bij belasting gaat die wel naar 2200rpm. Op deze warme dag komt de temperatuur van core 1 niet boven de 57 graden. Mijn tweede vraag is: welk profiel? standard, silent of turbo. Ik game veel (GTA IV), de tests heb ik gedaan op standard.

Sorry, mijn glazen bol is kapot.

Welke core 57 graden? Van welke processor? Wat deed je toen ie 57 graden werd (stressen/gamen/niet)? Hoe ziet de rest van je pc er uit? Hoeveel casefans zitten er in je kast?

Probeer eens de turbo mode bij GTA IV en geef dan je temperatuurtjes door.

Sorry, mijn glazen bol is kapot.

Welke core 57 graden? Van welke processor? Wat deed je toen ie 57 graden werd (stressen/gamen/niet)? Hoe ziet de rest van je pc er uit? Hoeveel casefans zitten er in je kast?

Probeer eens de turbo mode bij GTA IV en geef dan je temperatuurtjes door.
De eerste core. Van de Intel Q9400. Prime95 draaien, CPU belasting 100%. De rest van me pc lijkt me niet belangrijk toch? En het heeft chassis fan extra. Een CoolerMaster.

De rest van je pc doet er juist toe. Als jij een videokaart hebt die een behoorlijk heethoofd is loopt je temperatuur zo een paar graadjes op.. Maar goed, als je niet geholpen wil worden is het ook goed...

De rest van je pc doet er juist toe. Als jij een videokaart hebt die een behoorlijk heethoofd is loopt je temperatuur zo een paar graadjes op.. Maar goed, als je niet geholpen wil worden is het ook goed...
Wat is dit nou voor bijdehande reactie zeg! Ik zeg gewoon wat ik denk. En jij begint met als ik niet wil worden geholpen. Nee, door jou niet, sorry! Ik ben niet achterlijk hoor.

In ieder geval, nu ik weet dat het wel belangrijk is. Videokaart HD4850 512mb. 4GB Ram. Asus P5QL Pro moederbord. Voor als er iemand is die niet gelijk denkt dat ik niet wil worden geholpen. Anders zou mijn vraag immers al op opgelost staan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan