Game-pc 1000 euro, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

badrangedb0y

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Ik zoek een pc die veel dingen tegelijk kan, veel zware programma's kan openen tegelijk zonder dat hij vast loopt of super sloom word. Mijn buget is rond de €1000,-
hij hoeft niet perse stil te zijn maar het is handig.
de winkel mag hem voor me in mekaar zetten, ik heb daar geen verstand van.
besturings systeem: XP
ik heb zelf al een muis, toetsenbord, monitor en boxen ( ik zou wel nieuwe goede boxen willen hebben tegen lage prijs)

Ik wil er vooral grote spellen opzetten dus een goede videokaart zou ook wel handig zijn.
Gewoon zo snel mogelijk rond het buget wat ik heb gegeven. Danku ;)

Laatst bewerkt:
En heb je een 32 of 64 bits versie van XP?
Trouwens is het nu ook wel handig om Vista aan te schaffen, er zit nu een upgrade naar Windows 7 bij.

En heb je een 32 of 64 bits versie van XP?
Trouwens is het nu ook wel handig om Vista aan te schaffen, er zit nu een upgrade naar Windows 7 bij.

Wat is het verschil tussen 32 of 64 bits versie van XP?

en Vista heb ik bij een vriend van me gezien en ik erger me er kapot aan, bij elk ding dat je doet krijg je een popup enzo. XP vind ik veel fijner.

Dan heeft die vriend van je nog niet uitgevonden dat die constante beveiligings waarschuwingen (vreselijk irritant) uitgezet kunnen worden. Het is even wennen inderdaad, maar met een budget van € 1000,- is het zonder meer mogelijk een pc te bouwen waar Vista heel soepel op draait.

De voornaamste problemen met Vista zijn denk ik ook gekomen omdat mensen met een XP pc opeens Vista wilden gaan draaien, en met 'inferieure' hardware gaat zoiets natuurlijk nooit goed.. Natuurlijk hebben we driver problemen meegemaakt, maar die zijn ook allang weer achterhaald.

En waarom ik vraag of je een 32 of 64 bits editie hebt: in verband met de hoeveelheid geheugen en de processorkeuze.
leesvoer: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=46906