Hoi,
afentoe wanneer ik mijn PC opstart, hoor ik een vreemd getik- en hij boot dan niet door.
na een paar keer resetten boot hij wel en kom ik ook gewoon in windows,
Als ik dan een game opstart(maakt niet uit welke), gaat vrijwel meteen, of na een paar minuten het scherm bevroren.
meteen nadat hij het weer doet,zijn alle textures door elkaar en is het onmogeiljk nog door te spelen.
Als ik daarna de game afsluit bevriest het scherm weer,en hoor ik steeds een systeempiep als ik met mijn muis klik
Sinds kort heb ik een logitech g11,en gebeurt het steeds vaker.
mijn voeding is 500 watt
Als ik wel te weinig stroom krijg ,hoeveel watt zou ik dan het beste kunnen nemen?
mijn specificaties -
AMD athlon 64 X2 dual core processor 4800+
2049MB ram
Geforce 8800GT 512mb
moederbord van nvidia weet zogauw niet welke.
Razer Diamondback 3g(muis)
Logitech G11(toetsenbord)
een headset van logitech
MVG,
daniel
afentoe wanneer ik mijn PC opstart, hoor ik een vreemd getik- en hij boot dan niet door.
na een paar keer resetten boot hij wel en kom ik ook gewoon in windows,
Als ik dan een game opstart(maakt niet uit welke), gaat vrijwel meteen, of na een paar minuten het scherm bevroren.
meteen nadat hij het weer doet,zijn alle textures door elkaar en is het onmogeiljk nog door te spelen.
Als ik daarna de game afsluit bevriest het scherm weer,en hoor ik steeds een systeempiep als ik met mijn muis klik
Sinds kort heb ik een logitech g11,en gebeurt het steeds vaker.
mijn voeding is 500 watt
Als ik wel te weinig stroom krijg ,hoeveel watt zou ik dan het beste kunnen nemen?
mijn specificaties -
AMD athlon 64 X2 dual core processor 4800+
2049MB ram
Geforce 8800GT 512mb
moederbord van nvidia weet zogauw niet welke.
Razer Diamondback 3g(muis)
Logitech G11(toetsenbord)
een headset van logitech
MVG,
daniel