Een map automatisch wissen, of niet meer toestaan erin te schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orian

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om ervoor te zorgen dat er geen bestanden meer in een map worden geschreven, en dan ook niet door programma's. Ik heb namelijk met MSN dat deze constant de cookie "atdmt" binnenhaalt. Maar hiervoor geeft mijn virusscan steeds een melding. Nogal irritant, maar ik wil ook niet dat zoeken naar gevaarlijke cookies uitschakelen.
Ik weet in welke map de cookie komt, en zou eigenlijk willen uitschakelen dat hij daar nog bij komt. Ik heb namelijk cookies al helemaal afgesloten in IE, maar toch komt deze van MSN er nog in. Is er een optie om dit te "verbieden"?
Als dit niet mogelijk is, is het misschien mogelijk een script oid te maken dat bijv automatisch bij afsluiten van msn deze map leegt?

Hoi !

Onderstaande al gelezen en geprobeerd ?

To Block Certain Cookies:

To prevent certain websites from setting cookies on your PC, follow the steps below.

1. Start Internet Explorer (IE).

2. Go to Tools > Internet Options > Privacy tab > Advanced.

3. Check "Override automatic cookie handling".

4. Set "First Party Cookies" to Block, and then set "Third Party Cookies" to Block.

5. Click the "OK" button.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Onderstaande al gelezen en geprobeerd ?

To Block Certain Cookies:

To prevent certain websites from setting cookies on your PC, follow the steps below.

1. Start Internet Explorer (IE).

2. Go to Tools > Internet Options > Privacy tab > Advanced.

3. Check "Override automatic cookie handling".

4. Set "First Party Cookies" to Block, and then set "Third Party Cookies" to Block.

5. Click the "OK" button.

Greetz,

Harry.

Het betreft om MSN, ik betwijfel of IE daar iets aan kan veranderen ;)

Hoi !

Geldt ook voor MSN via " Optie's" !

Greetz,

Harry.

Eventueel nog niet geprobeerd om een nieuwe msn te installeren?
Bij mij geeft deze geen gevaarlijke cookies aan.
Het betreft om welke MSN en welke Virusscanner?

mvg

Timothy

Het gaat om live messenger 9, maar ik had het ook met 8.5. De virusscan is avg free, en de cookie "atdmt". Op zich geen gevaarlijk cookie, niet volgens mijn google hits, maar ik zou er toch graag vanaf willen :o .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan