vSHELL32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larssie111

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo.

Ik heb een vraag,
Ik heb het bestand vSHELL32.dll nodig...
Ik heb zelf WinXP dus ik kan hem sowieso niet vinden.
Kan iemand hem misschien online zetten of misschien e-mailen?
Mail: jansenco101@gmail.com

Alvast bedankt,
Lars

Kan je misschien even uitleggen waarom je die dll-file nodig zou hebben?

Het is namelijk niet altijd zo'n goed idee om zomaar een dll-bestand te gaan vervangen, ik kan er helaas al van meespreken :confused:
Door het vervangen kan een bepaald probleem dus namelijk nog erger geworden zijn...

Ik wil, het windows Vista spel, inkball spelen op mijn windows XP maar dan heb ik een aantal DLL-Files voor nodig en vSHELL32.DLL vind ik niet op internet...
Hij staat in "C:\Program Files\Windows Sidebar"

en je weet zeker dat het op xp kan werken?

Edit: weet je ook zeker dat de juiste benaming vshell.dll is en en niet bijvoorbeeld nvshell.dll?

Laatst bewerkt:
is dat "ja" op men eerst vraag, men 2e of op allebei?

Een beetje duidelijkheid graag ;)

en je weet zeker dat het op xp kan werken?

Edit: weet je ook zeker dat de juiste benaming vshell.dll is en en niet bijvoorbeeld nvshell.dll?

ja, alles ja, zet het gewoon even online.. niet zo moeilijk doen...

Ik heb in ieder geval geen vista meer, ik gebruik Windows 7.

Maar het is echt wel van belang wat de juiste naam is van het dll-bestand hoor en liefst iets minder arrogant aub anders geef ik het hier ook maar gewoon op voor jou dan moet je maar iemand anders zoeken die je kan helpen...

Ik heb in ieder geval geen vista meer, ik gebruik Windows 7.

Maar het is echt wel van belang wat de juiste naam is van het dll-bestand hoor en liefst iets minder arrogant aub anders geef ik het hier ook maar gewoon op voor jou dan moet je maar iemand anders zoeken die je kan helpen...

Ja ik doe niet arrogant.. ik wil dat bestand gewoon graag hebben maar je blijft alles 100000 x vragen...
en het is vSHELL32.DLL

Ik heb een beetje gezocht op het internet naar dat dll-bestand maar kan het niet zomaar vinden.

Echter het forum/site waar ik naar gelinkt heb staat wel info op over hoe ze gadgets werkende krijgen in hun windows xp dacht ik...
Zelf heb ik geen link gezien waar je het bestand kon downloaden maar van wat ik gelezen heb is het precies ook niet echt nodig, ik weet het ook niet juist...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan