System Volume Information Restore

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCBadBoy

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Ik heb AVG en elke keer krijg ik een melding dat een virus in de map System Volume Information zit. Hij verwijderd het virus naar de quarantine maar dan blijft hij daar elke keer als ik me computer scan zit die virus daar weer.

Win32/Themida virus.

Ik probeer in de map System Volume Information komen via:
Mapopties en dan beveiligde besturingsbestanden weergeven en verborgen bestanden en mappen weergeven, als ik dan de map wil openen geeft hij toegang geweigerd aan, hoe kan ik toch in die map komen om het virus handmatig te verwijderen?

hier een screen:
foutmelding.png

melding.png

http://img44.imageshack.us/i/melding.png/
http://img39.imageshack.us/i/foutmelding.png

Laatst bewerkt:
is het telkens het zelfde bestand? dan is het waarschijlnijk een bestand dat je pc nodig heeft en weer terug zet ofzo. ben je wel admin? anders moet je op admin account inloggen en dan erheen.

is het telkens het zelfde bestand? dan is het waarschijlnijk een bestand dat je pc nodig heeft en weer terug zet ofzo. ben je wel admin? anders moet je op admin account inloggen en dan erheen.
het is windows xp en het is 1 account.

Hij zegt dat er 0 bytes in de map zit :S.
Het is de restore map.

probeer dit eens: schakel systeemherstel uit op schijf ''c'' restart en dan weer scannen.

probeer dit eens: schakel systeemherstel uit op schijf ''c'' restart en dan weer scannen.

Waar kan ik systeemherstel uitschakelen?
Ik heb nu de 3 virussen gerestored op me bureaublad in de prullenbak gegooid, prullenbak geleegd en CCleaner erover heen gegooid,

Ik heb virus nu verwijderd?

systeem herstel kan je uitschakelen door: start> configuratiescherm>systeem> en dan het tabje systeemherstel, vinkjes weghalen en klaar. vind hij ze niet meer dan? misschien is het weg, maar niet 100% cker.

systeem herstel kan je uitschakelen door: start> configuratiescherm>systeem> en dan het tabje systeemherstel, vinkjes weghalen en klaar. vind hij ze niet meer dan? misschien is het weg, maar niet 100% cker.

Ik heb de virussen gerestored in de prullenbak en dan verwijderd, maar ik wil toegan krijgen tot die map.

Ik heb systeemherstel uitgeschakelt, en ik scan de C schijf opnieuw je hoort het resultaat straks.

oke, er zit waarschijnlijk een virus in een back-up, als je het uitschakelt zijn de back-up weg en dan waarschijlnijk het virus ook. (voor zekerheid nog ff scanne,maar dat doe je al) :)

oke, er zit waarschijnlijk een virus in een back-up, als je het uitschakelt zijn de back-up weg en dan waarschijlnijk het virus ook. (voor zekerheid nog ff scanne,maar dat doe je al) :)

Moet ik systeemherstel dan altijd uitlaten?

oke, dan kan je systeemherstel nu weer inschakelen. en dan is het als het goed is weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan