• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestand niet meer leesbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo forumleden, graag ontvang ik uw hulp bij het volgende probleem.

Mijn excel bestand wordt weergegeven door blokjes, letters, yyyy en ga zo maar door. Het is dus niet meer leesbaar. Ik gebruik excel al jaren en heb geen flauw benul wat er fout is gegaan. Wat mij echter opvalt is dat als ik het bestand open en weer wil opslaan dat het dan wordt opgeslagen in een tekst bestand ipv in een excel werkmap. Na correctie blijft het natuurlijk niet leesbaar. Mijn vraag is dan ook, als ik inderdaad de cijfers per ongeluk heb opgeslagen als tekst bestand is dit nog te corrigeren en zo ja hoe? Ik hoop dat hier iemand zit die de oplossing weet. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Marcel

Het is niet zo netjes om je vraag in 2 fora te stellen

Kees

Helemaal mee eens!

Helemaal eens met Keesbl. Is niet alleen niet netjes, maar volgens forumregels zelfs niet toegestaan (crossposting).

Helemaal eens met Keesbl. Is niet alleen niet netjes, maar volgens forumregels zelfs niet toegestaan (crossposting).

Volgens de URL zijn dit 2 verschillende forums, weet dus ook niet dat het bij elkaar hoort, ben geen ervaren forumganger.

Zag op het andere forum je reactie, bedankt hiervoor. Ben de hele ochtend bezig om een oplossing te vinden, zeer irritant, zeker omdat het ook in mijn backup fout zit.

Laatst bewerkt:
Het is niet zo netjes om je vraag in 2 fora te stellen

Kees

Er staat nergens in de huisregels dat je je vraag niet op een ander forum mag posten (of het handig is, is een ander verhaal)
Verder is het aan moderators iemand daarop aan te spreken, mochten jullie van mening zijn dat er iets niet goed is aan een post, volstaat voor jullie de link "Meld misbruik in dit bericht.", de sectie moderator zal dan actie ondernemen.

De topic op Worksheet werd verwijderd aangezien die vraag ook al in de MS Excel nieuwsgroepen stond. M.a.w. 3 keer dus al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan