MSN op vista download problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zippoj

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
hallo beste mensen aller eerst hoop ik dat iemand mij hier heel spoedig mee kan helpen want dit is heel frustrerend. :o

intro:
een jaar geleden heb ik een windows vista pc gekocht niet echt veel aan de hand al meteen norton ervan af gegooid maar nou wou ik eindelijk eens MSN op mijn pc zetten ik vond die op eerdere windows xp versies altijd een eitje maar met vista ben ik al 3 dagen aan het aan klooien. :confused:

het probleem:
ik wil dus MSN op mijn vista als ik die probeer to downloaden krijg ik meerdere fout meldingen over dat ik als admin in moet loggen dat ik internet explorer 8 nodig zou hebben maar het grootste probleem is alles wat ik probeer te downloaden ( elke versie van MSN en internet explorer),
ik sla ze op begin met de download uit te voeren en het blakje loop na een tijdje is het balkje vol meneer zegt ploeb... en is weg nou normaal komt er dan wel is een pop up ofso maar ik kan wachten tot ik een ons weeg verder kom ik niet alstublieft helpt u mij ik heb al verschijdene keren mij firewalls and spy ware programma's uitgeschakelt tijdens het downloaden maar er gebeurt steeds het zelfde. :(

hallo beste mensen aller eerst hoop ik dat iemand mij hier heel spoedig mee kan helpen want dit is heel frustrerend. :o

intro:
een jaar geleden heb ik een windows vista pc gekocht niet echt veel aan de hand al meteen norton ervan af gegooid maar nou wou ik eindelijk eens MSN op mijn pc zetten ik vond die op eerdere windows xp versies altijd een eitje maar met vista ben ik al 3 dagen aan het aan klooien. :confused:

het probleem:
ik wil dus MSN op mijn vista als ik die probeer to downloaden krijg ik meerdere fout meldingen over dat ik als admin in moet loggen dat ik internet explorer 8 nodig zou hebben maar het grootste probleem is alles wat ik probeer te downloaden ( elke versie van MSN en internet explorer),
ik sla ze op begin met de download uit te voeren en het blakje loop na een tijdje is het balkje vol meneer zegt ploeb... en is weg nou normaal komt er dan wel is een pop up ofso maar ik kan wachten tot ik een ons weeg verder kom ik niet alstublieft helpt u mij ik heb al verschijdene keren mij firewalls and spy ware programma's uitgeschakelt tijdens het downloaden maar er gebeurt steeds het zelfde. :(

Probeer eens met Rechter muisknop op de setup bestand te klikken en dan uitvoeren als adminstrator?

mvg
Timothy

probeer eens rechter muisknop op het te installeren bestand en dan als administrator uitvoeren/.

Probeer eens met Rechter muisknop op de setup bestand te klikken en dan uitvoeren als adminstrator?

mvg
Timothy

jah dat doe ik en dat is waarneer hij zegt dat ik internet explorer 8 nodig heb en die wil ook niet downloaden. :eek:

ff proberen hoor je hoort zo nog van me ;)

het is namelijk wel zo dat deze computer een tijdje uit gebruik is geweest dus ik loop nou ff alle updates na heb laatste nog hele computer geupdate maar misschien is er wat mis gegaan.

kijk eens bij start>programma's of daar windows live messenger bij staat?

hehe nee die stond er nog niet maar toch bedankt want soms kunnen het dat soort kleine dingen zijn die missen :thumb:

In de C schijf bij program files vin je dus ook niets terug van messenger dat je geinstalleerd hebt?

Je hebt ook gereboot achter de updates ?

In de C schijf bij program files vin je dus ook niets terug van messenger dat je geinstalleerd hebt?

Je hebt ook gereboot achter de updates ?

nope nergens trouwens ik kan messenger 7.0 wel downloaden maar die wil niet openen want die is voor xp zegt ie

nope nergens trouwens ik kan messenger 7.0 wel downloaden maar die wil niet openen want die is voor xp zegt ie

Raar, ik heb vista en ik heb die van die vorige link gedownload.
Probeer eens met Rechter muisknop op de installatie file > Eigenschappen > Compatibiliteit
en vink dan Bevoegdheisdniveau ADMINISTRATOR aan.
Probeer nog eens, en wnr het nog niet werkt, in compatibiliteitsmodus uitvoeren met win XP SP2

Raar, ik heb vista en ik heb die van die vorige link gedownload.
Probeer eens met Rechter muisknop op de installatie file > Eigenschappen > Compatibiliteit
en vink dan Bevoegdheisdniveau ADMINISTRATOR aan.
Probeer nog eens, en wnr het nog niet werkt, in compatibiliteitsmodus uitvoeren met win XP SP2

ik weet niet watskeburt maar hij doet het geweldig ! :thumb:
heb als admin het bestand "gerepareert" dat was een optie die niet werken als non-admin maar hij doet het dus hartstikke bedankt ! :D:thumb::);)

ik weet niet watskeburt maar hij doet het geweldig ! :thumb:
heb als admin het bestand "gerepareert" dat was een optie die niet werken als non-admin maar hij doet het dus hartstikke bedankt ! :D:thumb::);)

Mooi zo ;)
Hoe heb je het juist gedaan? Makkelijk voor gebruikers met hetzelfde probleem in de toekomst ;)

Mvg timothy

Haha zeker en vast :D
Als hij iedereen heeft toegevoegd zullen we wel een antwoord krijgen ^^

Maar het probleem is in ieder geval al van de baan

haha jah zeker ik loop me verrot te typen maar ben eigenlijk een beetje aant mutsen geweest weet niet meer precies maar bij het icoontje van msn stond iets over updaten (repareren) maar dat kon alleen als admin dus die heb ik gedaan. weet verder niet precies sorry :confused:

Laatst bewerkt:
haha jah zeker ik loop me verrot te typen maar ben eigenlijk een beetje aant *****n geweest weet niet meer precies maar bij het icoontje van msn stond iets over updaten (repareren) maar dat kon alleen als admin dus die heb ik gedaan. weet verder niet precies sorry :confused:

Geen probleem. Geniet van de virtuele chatwereld xD

Vink nog even de vraag als opgelost aan ;)

Mvg Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan